De now regeling voor zo ver die is uitgelegd snap ik echter het volgende;
1 medewerker zat van oktober tot en met januari in de ziektewet en kreeg 70% betaald, Februari en maart (onlangs verloond) zat deze medewerker weer normaal op 100%
ik lees nu dat het uwv kijkt naar de loonsom van januari 2020, ik mag toch aannemen dat er meer bedrijven zijn die toevallig op dat moment (januari) iemand niet 100% verloond hebben (ziek/wachtdagen/later in dienst bijv. de 7e) maar inmiddels wel met 100% van de salarissen zitten in de maanden ernaar en de toekomstige maanden?
ik hoop dat iemand mij daar een inschatting in kan geven.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoukhn
Anoukhn
ik zit even met een vraag
De now regeling voor zo ver die is uitgelegd snap ik echter het volgende;
1 medewerker zat van oktober tot en met januari in de ziektewet en kreeg 70% betaald, Februari en maart (onlangs verloond) zat deze medewerker weer normaal op 100%
ik lees nu dat het uwv kijkt naar de loonsom van januari 2020, ik mag toch aannemen dat er meer bedrijven zijn die toevallig op dat moment (januari) iemand niet 100% verloond hebben (ziek/wachtdagen/later in dienst bijv. de 7e) maar inmiddels wel met 100% van de salarissen zitten in de maanden ernaar en de toekomstige maanden?
ik hoop dat iemand mij daar een inschatting in kan geven.
succes allemaal in deze zware tijd.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64824-now-regeling-en-langdurig-zieke-werknemer-in-jan/Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag