Momenteel lig ik overhoop met medewerker van de Belastingdienst over de niet juist toepassing van KOR.
In mijn ogen past diegene dit verkeerd toe. Verschillende personen bevestigen dit, alsook mijn boekhoudpakket.
Maar ja, discussiëren met de Belastingdienst....
Kunnen jullie mij helpen. Mijn gegevens zijn als volgt:
Omzetbelasting over 1a 2.595,79
Omzetbelasting over 4a 847,67 (betreft geïmporteerde producten uit India, waarvoor belasting naar mij verlegt is en welke ik nog niet heb betaald)
Omzetbelasting over 4b 162,07
Voorbelasting 2572,92
Naar mijn inzien hoef ik niets te betalen. De Belastingdienst zegt dat ik ruim 1.000,- moet betalen!
Moet ik wel/niet omzetbelasting betalen? Kan ik wel/niet KOR toepassen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ernst Koole
Ernst Koole
Goedemiddag,
Momenteel lig ik overhoop met medewerker van de Belastingdienst over de niet juist toepassing van KOR.
In mijn ogen past diegene dit verkeerd toe. Verschillende personen bevestigen dit, alsook mijn boekhoudpakket.
Maar ja, discussiëren met de Belastingdienst....
Kunnen jullie mij helpen. Mijn gegevens zijn als volgt:
Omzetbelasting over 1a 2.595,79
Omzetbelasting over 4a 847,67 (betreft geïmporteerde producten uit India, waarvoor belasting naar mij verlegt is en welke ik nog niet heb betaald)
Omzetbelasting over 4b 162,07
Voorbelasting 2572,92
Naar mijn inzien hoef ik niets te betalen. De Belastingdienst zegt dat ik ruim 1.000,- moet betalen!
Moet ik wel/niet omzetbelasting betalen? Kan ik wel/niet KOR toepassen?
Mijn dank is groot, want ik ben lost.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64838-verwarring-rondom-kor/Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag