Ik zit nog met een paar ideeën tussen mijn oren waar ik eigenlijk wel eens vanaf zou willen. Het heeft met netwerken te maken.
Hoe zou je het vinden als je op een website:
- een lunchbon kunt kopen en gelijktijdig iemand kunt vragen om mee te gaan lunchen. Degene die de bon koopt betaald de lunch.
- je kunt je dus enerzijds aanmelden dat je beschikbaar staat om te gaan lunchen en anderzijds kun je iemand uit nodigen om te gaan lunchen.
Lunchbonnen hebben een scherp tarief en te besteden in een aantal horeca gelegenheden waar we van te voren deals mee maken.
Doel: zakelijk netwerken, lunchtijd benutten voor opdoen van nieuwe contacten.
Uitgangspunten:
- Simpele website
- Puur alleen voor zakelijke gesprekken
- Na de lunch wordt een feedback verwacht van beide personen zoals
resultaat gesprek, Wat kon hij/zij beter doen. etc..
Wie helpt me van dit idee af en/of kan me helpen met de uitvoering zonder inmens te hoeven investeren, eventuele opbrengsten worden naar verhouding verdeelt onder de uitvoerende, deelnemers en goede doelen.
Idee heeft nog meer features, later hier meer over...
Klopt mijn idee? Is dit haalbaar?
Zou jij als ondernemer wel eens willen lunchen met iemand die je op een site kunt opzoeken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Ik zit nog met een paar ideeën tussen mijn oren waar ik eigenlijk wel eens vanaf zou willen. Het heeft met netwerken te maken.
Hoe zou je het vinden als je op een website:
- een lunchbon kunt kopen en gelijktijdig iemand kunt vragen om mee te gaan lunchen. Degene die de bon koopt betaald de lunch.
- je kunt je dus enerzijds aanmelden dat je beschikbaar staat om te gaan lunchen en anderzijds kun je iemand uit nodigen om te gaan lunchen.
Lunchbonnen hebben een scherp tarief en te besteden in een aantal horeca gelegenheden waar we van te voren deals mee maken.
Doel: zakelijk netwerken, lunchtijd benutten voor opdoen van nieuwe contacten.
Uitgangspunten:
- Simpele website
- Puur alleen voor zakelijke gesprekken
- Na de lunch wordt een feedback verwacht van beide personen zoals
resultaat gesprek, Wat kon hij/zij beter doen. etc..
Wie helpt me van dit idee af en/of kan me helpen met de uitvoering zonder inmens te hoeven investeren, eventuele opbrengsten worden naar verhouding verdeelt onder de uitvoerende, deelnemers en goede doelen.
Idee heeft nog meer features, later hier meer over...
Klopt mijn idee? Is dit haalbaar?
Zou jij als ondernemer wel eens willen lunchen met iemand die je op een site kunt opzoeken?
Waar zouden we nog meer om moeten denken?
Bestaat een soortgelijk initiatief al? Vast wel.
Perry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6484-netwerk-lunchbonnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag