als gevolg van het (al dan niet verplicht) thuiswerken tijdens de Coronacrisis heb ik extra communicatiekosten gemaakt om (ook) volledig vanuit huis te kunnen werken.
Wat gebeurt er nu met de fiscale beoordeling van de (extra) kosten die we hiervoor als ondernemer maken? Ik noem een extra (groot) beeldscherm en extra computer en vaste telefoonopstelling om voor alles zoveel mogelijk productief te blijven. Ik zou daarbij tevens een goede en dure, (tweede) ergonomische bureaustoel willen aanschaffen, omdat ik anders ongetwijfeld serieuze rugklachten krijg.
Groet,
Highio
aangepast door Highio
"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Highio
Highio
Beste mede-ondernemers en beleidmakers,
als gevolg van het (al dan niet verplicht) thuiswerken tijdens de Coronacrisis heb ik extra communicatiekosten gemaakt om (ook) volledig vanuit huis te kunnen werken.
Wat gebeurt er nu met de fiscale beoordeling van de (extra) kosten die we hiervoor als ondernemer maken? Ik noem een extra (groot) beeldscherm en extra computer en vaste telefoonopstelling om voor alles zoveel mogelijk productief te blijven. Ik zou daarbij tevens een goede en dure, (tweede) ergonomische bureaustoel willen aanschaffen, omdat ik anders ongetwijfeld serieuze rugklachten krijg.
Groet,
Highio
aangepast door Highio"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64894-correctie-priv%C3%A9gebruik-communicatie-en-ergonomische-middelen-tijdens-na-corona/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag