Pyramidespel !!

Aanbevolen berichten

Als ik het goed heb gaat men morgen met een robot het deurtje openen van een nauwe schacht in de pyramide van Cheops. Het wordt live uitgezonden. Wat zit achter het deurtje??

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
Het wordt live uitgezonden

Op welke zender en hoe laat?? Ik weet dat National Geographic (kan ik helaas niet ontvangen >:( ) dinsdag om 19:00 uitzending heeft hierover, maar wie doet het maandag??

 

Wat zit achter het deurtje??

Waarschijnlijk een hoop stof, denk ik. De meeste pyramides zijn in de loop der eeuwen, zoals bekend, wel leeggeruimd door "nep-archeologen", ofwel ordinaire dieven. Toch hoop ik dat men wel iets zinnigs ontdekt.....

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Het wordt live uitgezonden

Op welke zender en hoe laat?? Ik weet dat National Geographic (kan ik helaas niet ontvangen >:( ) dinsdag om 19:00 uitzending heeft hierover, maar wie doet het maandag??

 

Het is i.d.d. dinsdag door Nat.Geographic. Raar is dat de krant het heeft over de piramide van Cheops en de nederlandse vertaler van N.Geogr. het heeft over de piramide van Giseh. ???

 

Ik neem aan dat er ook wel op andere zenders later stukjes van zijn te zien. Gelukkig is het 's avonds en niet 's nachts. Ik kan me nog de opening van een verborgen kamer van Al Capone herinneren en een live uitzending van de opening van de kluis van de titanic. Beide leverden niets op en daar hebje dan je goede nachtrust voor opgeggeven.

 

Misschien is het dit keer ook live op internet ???

 

Afijn ik denk dat het een personal airconditioning syteem is. ;D

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Ik weet niets van een nieuwe datum, daar zal eerst wel weer uitgebreid over gedebatteerd moeten worden. Het duurde immers ook vrij lang voor deze deur geopend werd, dus de volgende zal nog wel even op zich laten wachten.

 

Is er trouwens ook niet zo'n 'verborgen kamer' bij een Sfinx, ergens tussen de poten ofzo? Zoiets kan ik me namelijk herinneren, weet niet of het echt zo is en of die nog niet geopend is, iemand meer info hierover?

Link naar reactie

Achter de deur zat nog een deur...

Ik moest wel lachen toen ik dat hoorde (ik heb niet gekeken). En achter die deur zit vast nog een deur...

:D

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

En wat zou er achter die deur zitten???

 

Een briefje met de tekst "GEFOPT!" wel in hyroglieven natuurlijk :D

 

;D

 

Hyroglieven met een brede grijns

 

Egyptische humor van 4000 jaar geleden

 

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Er staat me bij, dat ze twee jaar nodig hebben voor het volgende deurtje. Zouden ze nog nooit van dynamiet gehoord hebben?

 

BTW, nieuwe competitie! hoeveel deurtjes bevat de nieuwe gang in de piramide? :D

 

groeten,

Nils

 

 

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.