Vanmorgen werd ik gebeld door MKB Belangen die me advies wilde geven over steunmaatregelen voor kleine bedrijven in de coronacrisis. Ik dacht dat het iets van de overheid of de KvK of iets dergelijks was.
Ze hebben het gesprek op band opgenomen en per mail een afspraak gemaakt voor een vervolggesprek. Daarvoor hebben ze een factuur (incasso) van € 163,35 meegestuurd. Ook is er een aantal zaken genoemd waar ze naar kijken en waarvan ik al weet dat het op mij helemaal niet van toepassing is. En dit advies noemen ze Corona Crisis Service.
In het vervolggesprek moet ik een heleboel bedrijfsgegevens oplepelen. Uit de factuur blijkt dat het MKB Belangen een BV is.
Ik heb hier geen goed gevoel bij. En bij de KvK kan ik toch gratis hetzelfde advies krijgen?
Het vervolggesprek heb ik uitgesteld maar nu bellen en mailen ze mij de hele tijd voor een vervolg.
Ik heb contact met de bank opgenomen om de incasso te blokkeren.
Kom ik hier zo onderuit of zal ik toch moeten betalen? Of moet ik binnen twee weken het contract opzeggen, of wat dan?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Joan Castells
Joan Castells
Beste collegas,
Vanmorgen werd ik gebeld door MKB Belangen die me advies wilde geven over steunmaatregelen voor kleine bedrijven in de coronacrisis. Ik dacht dat het iets van de overheid of de KvK of iets dergelijks was.
Ze hebben het gesprek op band opgenomen en per mail een afspraak gemaakt voor een vervolggesprek. Daarvoor hebben ze een factuur (incasso) van € 163,35 meegestuurd. Ook is er een aantal zaken genoemd waar ze naar kijken en waarvan ik al weet dat het op mij helemaal niet van toepassing is. En dit advies noemen ze Corona Crisis Service.
In het vervolggesprek moet ik een heleboel bedrijfsgegevens oplepelen. Uit de factuur blijkt dat het MKB Belangen een BV is.
Ik heb hier geen goed gevoel bij. En bij de KvK kan ik toch gratis hetzelfde advies krijgen?
Het vervolggesprek heb ik uitgesteld maar nu bellen en mailen ze mij de hele tijd voor een vervolg.
Ik heb contact met de bank opgenomen om de incasso te blokkeren.
Kom ik hier zo onderuit of zal ik toch moeten betalen? Of moet ik binnen twee weken het contract opzeggen, of wat dan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/64910-mkb-belangen-bv-met-coronacrisis-services/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag