Waterdiertjes

Aanbevolen berichten

hallo mensen,

 

Ik heb met mijn klas waterdiertjes gedetermineerd >:(:'(. Nou moet ik weten wat deze beestjes eten.

We hebben het aan de kenner Tim Hulsen gevraagt en ik wacht nog op zijn antwoord ;D.

 

Heeft iemand het antwoord op deze vraag (Wat eten waterdiertjes zoals slingermuglarves, vedermuglarves, diepslakken, steenvlieglarves en watervlooien? ???)

 

Bij voorbaat bedankt,

met vriendelijke groet, :-X :-*

 

Björn 8) uit klas A3B, leerling van het Stanislas College Westplantsoen te Delft.

Link naar reactie

Ik had even jou vraag verplaatst want in Life Scienses horen vooral vragen en zaken thuis die te meken hebben met ondernemen en life sciences.

 

Vandaar...

 

 

Nu het antwoord:

Voor zover ik weet eten watervlooien algen. De rest weet ik niet maar er kan van alles in het water zitten wat eetbaar is:

 

bacterien

algen

uitwerpselen

stukjes weefsel van kleine of grote dieren of planten (vanwege afsterven of 'sloppy feeding', dat laatste is een term voor het morsen van andere dieren.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.