Ik heb me sinds 1 jan 2020 aangemeld voor de nieuwe kor regeling, en ik besef me nu pas dat ik toch incidentele BTW aangifte moet doen.
Ik neem namelijk een dienst af van Google, die dit vanuit Ierland factureert met verlegging van de BTW.
Voor die incidentele btw aangifte moet ik dan schriftelijk een formulier aanvragen. Maar moet dit elk kwartaal? (In dat geval ga ik dat dus niet meer op tijd redden)
Het gaat dit kwartaal maar om 25euro btw. Zonde om dan een boete van 60euro te krijgen.
Of wordt een incidentele btw aangifte over het hele jaar gedaan?
Vorig jaar deed ik trouwens per kwartaal btw aangifte.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
teveelkoffie
teveelkoffie
Hallo allemaal,
Ik heb me sinds 1 jan 2020 aangemeld voor de nieuwe kor regeling, en ik besef me nu pas dat ik toch incidentele BTW aangifte moet doen.
Ik neem namelijk een dienst af van Google, die dit vanuit Ierland factureert met verlegging van de BTW.
Voor die incidentele btw aangifte moet ik dan schriftelijk een formulier aanvragen. Maar moet dit elk kwartaal? (In dat geval ga ik dat dus niet meer op tijd redden)
Het gaat dit kwartaal maar om 25euro btw. Zonde om dan een boete van 60euro te krijgen.
Of wordt een incidentele btw aangifte over het hele jaar gedaan?
Vorig jaar deed ik trouwens per kwartaal btw aangifte.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65176-incidentele-btw-aangifte-bij-nieuwe-kor-elk-kwartaal/Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag