• 0

nieuws/ontwikkelingen technologie

Voor mijn werk moet ik op de hoogte blijven van nieuwe technologische ontwikkelingen, nieuwe producten (alles waar een handleiding bij zit), investeringen en nieuwe fabrieken van producten e.d. In Tsjechie zelf heb ik bronnen zat maar hier in NL lijk ik moeite te hebben met het vinden van een goeie site of krant...

 

Heeft iemand nog tips?

 

gr.

 

Stepan

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tweakers.net en Slashdot?

 

Hmmm.... ik zoek wat meer specifieke informatie (zowel tech. als de commerciele kant ervan) die daar naar alle waarschijnlijkheid niet geplaatst zal worden. Tweakers is vooral gericht op consument, Slashdot op de technische nerd....

 

Om maar een voorbeeld te geven, CzechInvest stuurt me vaak een mailing over nieuwe investeringen in CZ, plaatsing van fabrieken, waarom deze worden geopend, door wie, wanneer en wie er leiding heeft bijv. Qua acquisitie van nieuwe klanten is dit zeer interessante informatie...alleen zoek ik datzelfde voor bv. Azie... of geheel Europa..

 

Thanks.

 

Stepan

3 AM Productions - New media design & services

http://www.3amp.com/

Link naar reactie
  • 0

Meer richting Emerce dan? Daar heb je in elk geval een geinig overzichtje van de movers/shakers zoals ze mensen die van baan/bedrijf wisselen noemen. Is dat meer de stijl wat je bedoeld.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg niet helemaal een duidelijk beeld van wat je zoekt.

Misschien dat de Cobouw iets voor je is, en er zijn een aantal technische bladen waar dit soort berichten instaan, maar meestal erg gericht op een bepaald vakgebied vakgebied.

Misschien kun je nog iets meer uitleg geven op wat je zoekt ?

Handleidingen en berichten over nieuwe ontwikkelingen , liggen ver uit elkaar.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.