Ik heb een teruggaaf verzoek ingediend via de Nederlandse belastingdienst bij de belastingdienst in Ierland.
Er zijn namelijk goederen gekocht via mijn persoonlijke account voor zakelijke doeleinden (doorverkoop).
Dit verzoek is door de BD in Ierland afgewezen met als reden: 'nulbelasting mogelijk, neem contact op met de leverancier'.
Logisch natuurlijk, maar dit is bij mij niet van toepassing.
Ik heb het volste recht om de btw terug te krijgen (aangezien 100% van de goederen zijn gebruikt voor doorverkoop).
Hoe kan je dit het beste aanpakken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JuniorSM
JuniorSM
Ik heb een teruggaaf verzoek ingediend via de Nederlandse belastingdienst bij de belastingdienst in Ierland.
Er zijn namelijk goederen gekocht via mijn persoonlijke account voor zakelijke doeleinden (doorverkoop).
Dit verzoek is door de BD in Ierland afgewezen met als reden: 'nulbelasting mogelijk, neem contact op met de leverancier'.
Logisch natuurlijk, maar dit is bij mij niet van toepassing.
Ik heb het volste recht om de btw terug te krijgen (aangezien 100% van de goederen zijn gebruikt voor doorverkoop).
aangepast door JuniorSMHoe kan je dit het beste aanpakken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65307-belasting-terugvorderen-op-zakelijke-goederen-en-persoonlijk-gekocht/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag