Jump to content
CrooltjeS
Verberg

Corona maatregelen en ondernemerschap

Beste allen,

Wie wil mij helpen? Voor mijn opleiding fiscaal recht en economie doe ik onderzoek naar de gevolgen van de lockdown-maatregelen voor ondernemers.
De overheid heeft veel tegemoetkomingen om de gevolgen te beperken, maar ik merk dat niet iedereen hier gebruik van kan maken.

Ook zijn er gevolgen niet die worden afgevangen door tegemoetkomingen. Ik wil dit graag in kaart brengen.
Ik ben dan ook op zoek naar mensen die mij willen helpen met mijn onderzoek. Dat kan door de volgende vragenlijst in te vullen https://www.survio.com/survey/d/F1U7T9M7D5P5S5T6N

Wil jij uitgebreider je toevoegingen geven aan mijn onderzoek dan mag je mij ook altijd een prive bericht sturen.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet Carola

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Beste Carola

HL is niet bestemd voor studenten en vraagstukken uit hun opleiding. Dit topic gaat daarom op slot. 

Gezien de achtergrond van je onderzoek laten we het topic wel staan. Eenieder die dat wenst kan dus je onderzoek invullen. We zouden het op prijs stellen als je het resultaat hier deelt. 

Succes

Joost

Denarius Advies Fiscaal-juridisch adviseur: rechtsvormkeuze/-wijziging, samenwerkingsverbanden, bedrijfsoverdracht en exit-strategie: legal and tax

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 10 leden online en 278 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept