Jump to content
BusinessLady
Verberg

Niche website voor internetmarketing

Posted (edited)
Description of your concept:

Ik heb een sterke domeinnaam weten te bemachtigen (.nl en .com). Het is een domeinnaam binnen een niche markt in de zorg. Dus heel specifiek, maar met de naam kan ik meerdere kanten op.

Describe what you have done up to now for this:

Ik heb onderzoek gedaan o.a. via Google trends en zie dat er veel gezocht wordt op één type dienst. 

What is the challenge you want to solve with your concept:

Achter de domeinnaam wil ik een website koppelen. Op deze website plaats ik SEO content gericht op de dienstverlening waar veel naar gezocht wordt. Als de website eenmaal hoog scoort in Google, wil ik bedrijven gaan benaderen die deze dienst aanbieden, om hen advertentieruimte te verkopen.

How does this differ from existing concepts:

Ik denk dat mensen die specifiek zoeken naar deze dienst op internet, de voor- nadelen beter toegelicht willen hebben en waar zij terecht kunnen in hun regio voor deze dienst.

What is the kind of feedback you are hoping to get:

Wat is jullie ervaring met dit soort concepten, wat zijn de valkuilen en wat zouden jullie mij adviseren? Is zoiets überhaupt een goed idee?

Edited by BusinessLady

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0

Eventuele advertentie-inkomsten van een website die ooit nog gebouwd moet worden? Voor een dienst die je zelf niet aanbiedt? En dat op basis van één zoekwoord?

Ja, dat kan. Maar het is zo'n flinterdun idee dat we er hier verder geen aandacht aan kunnen verspillen. Werk je idee uit en kom dan gerust nog eens langs.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 3 leden online en 113 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept