• 0

Gebruiksaanwijzigingen producten tijdelijk gedeeltelijk niet van toepassing

(aangepast)

Een klein aantal producten die wij leveren zijn voorzien van een gebruiksaanwijzing. Door tijdelijk gewijzigde "hygiënefactoren" zijn de sommige aanwijzingen voor gebruik niet de juiste voor een veilig/gezond gebruik van dit product.

 

In hoeverre ben je hier voor aansprakelijk?

 

Volstaat het om bij iedere zending in de vrachtbrieven een disclaimer mee te sturen?

 

Of dient bij ieder individuele consumentenproductverpakking de gebruiksaanwijzing aangepast te worden? Een rood etiketje met tekst erop plakken?

 

Een proclaimer op je website?

 

Om te veel vragen op onze binnendienst hierover te krijgen hebben wij vandaag besloten om in ieder geval de productteksten op onze website alvast aan te passen inclusief datum van aanpassing. Ook de pdf gebruiksaanwijzingen op de website worden aangepast (met aangepast versienummer en datum).

 

Aanvullend: ik zie ondertussen dat bijvoorbeeld een bedrijf als AEG hier ook mee bezig is: Melding: continue corona (COVID-19) updates. Blijf hier op de hoogte.

 

(Aangezien dit onderwerp een specifiek juridisch karakter heeft heb ik het in dit onderdeel geplaatst, lijkt mij toch wel een urgente to-do)

aangepast door Prinsenhof
Aanvulling over AEG

Heb je een probleem? Houd het kort en simpel

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 183 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.