Zo'n mooi "qoute"-je - hoe doe je dat?

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit nou in test of offtopic hoort, maar zouden jullie me kunnen helpen :-[

 

Toen ik in een van mijn eerste berichten een quote wilde plaatsen kwam ik niet verder dan:

 

relevant deel bericht

 

Ik zie overal van die nette quotes langskomen (poster, datum, link naar bericht). De enige manier die ik zie om zoiets te maken is:

Kopieer url bericht, begin je reply, plak de url, positoneer de glow of rode letter code om de url samen met de code voor de url en... dan... heb je de header van je post nog niet, alleen het draadje... ???

 

Is dit werkelijk zo lastig of heb ik gewoon niet genoeg naar alle knopjes gekeken? (ik heb al wel gezocht via zoek, maar nergens een draadje dat precies dit topic lijkt te behandelen...)

 

Hoop dat (en denk dat) het zou moeten lukken.

 

Alvast bedankt,

Leontine

 

 

PS. heb wel kennis van html, maar weet niet in hoeverre die hier toe te passen is

Link naar reactie

Ik zie overal van die nette quotes langskomen (poster, datum, link naar bericht).

 

Is ook geen knopje voor, als je klikt op Antwoord dan krijg je de quote het vorige bericht in het Bericht veld. Daar staat dan de volledige code voor die quote. Zo is de quote hierboven:

 

[quote name="Linke Loentje" post="64705" timestamp="1126561548"]
Ik zie overal van die nette quotes langskomen (poster, datum, link naar bericht).
[/quote]

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

Link naar reactie

Ik zie overal van die nette quotes langskomen (poster, datum, link naar bericht).

 

Is ook geen knopje voor, als je klikt op Antwoord dan krijg je de quote het vorige bericht in het Bericht veld. Daar staat dan de volledige code voor die quote. Zo is de quote hierboven:

 

[quote name="Linke Loentje" post="64705" timestamp="1126561548"]
Ik zie overal van die nette quotes langskomen (poster, datum, link naar bericht).
[/quote]

 

Waah! Gevonden, dank je wel!

 

Ps. in mijn geval "citeer" in plaats van reageer...

Top!

Leontine

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.