• 0

Hulp bij het benaderen van inkoopafdelingen grotere firma's voor mondmaskers

Beste leden van Higher Level. Ik heb sinds eergisteren dit platform ontdekt en haal nu al extreem veel waarde uit alle topics die hier besproken worden. Nu ben ik benieuwd of jullie mij ook met het volgende kunnen helpen.

 

Voor een bevriende zakenrelatie uit Istanbul ben ik momenteel opzoek naar potentiele afnemers voor hun hygiënemaskers. Deze producent heeft een dagelijkse productie capaciteit van 1.000.000 maskers en is een van de weinige bedrijven in Turkije die over een exportlicentie beschikt. Een groot voordeel t.o.v. productie in China is de levertijd en transportkosten. Momenteel is de productietijd 8 a 10 werkdagen en transport loopt via land, welke circa 5 werkdagen in beslag neemt. Dit is een grote besparing in vergelijking met China, waar wij nu op sommige producten al 4 weken zitten te wachten.

 

De minimum order quantity bedraagt 500.000 stuks en daarom probeer ik contact te zoeken met inkoopafdelingen van grote firma’s. Laatst hoorde ik op het nieuws dat Kruidvat binnenkort ook mondmaskers gaat verkopen. Hebben jullie tips/tricks om binnen te komen bij een Kruidvat? Of andere tips om verschillende groothandelaren te benaderen?

 

De hygiënemaskers beschikken over een EN 14683+AC en ISO 13485:2016 certificering en worden hiermee ingeschaald in categorie 1 hygiënemaskers.

 

Aangezien wij met grote partijen willen werken willen we geïnteresseerde partijen direct in contact brengen met de producent in Turkije. Mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag.

 

Fijne dag,

 

Joris de Jong

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Beste Joris, allereerst welkom op Higherlevel!

 

Dan het minder goede nieuws: Higherlevel ondersteunt op dit moment geen vragen die gaan over inkoop of verkoop van Corona-gerelateerde middelen buiten het Landelijk Consortium Hulpmiddelen om. Ik verwijs je daarom graag door naar LCH :

 

Quote

Aanbieden van middelen rondom coronaproblematiek

 

Over het Landelijk Consortium Hulpmiddelen

Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport heeft met een team van professionals uit ziekenhuizen, academische centra, leveranciers en producenten een gezamenlijk initiatief opgericht: het ‘Landelijk Consortium Hulpmiddelen’. Het Consortium heeft als doel om verschillende medische hulpmiddelen waaraan een tekort dreigt in te kopen, zonder winstoogmerk, in het landsbelang.

 

Informatie voor leveranciers

Sinds de media-aandacht rondom tekorten van persoonlijke hulp- en beschermingsmiddelen is toegenomen, zijn bij het ministerie honderden berichten binnengekomen van particulieren en bedrijven die beschermingsmiddelen kunnen leveren. Alle bedrijven die hulpmiddelen willen aanbieden worden verzocht om aanbiedingen uit het binnen- en buitenland te melden bij het Consortium via middelencorona@nfu.nl

 

(bron: RIVM)

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.