• 0

Advies materialen, alternatieven voor inkoop/import uit China ivm Corona

(aangepast)

Hallo allemaal,

 

Ik ben de afgelopen weken erg druk geweest met mijn bedrijfsplan. Namelijk een unieke krabpaal op de markt brengen voor in ieder interieur met een leuk concept. Ik durf er nog niet te veel over te vertellen omdat ik ergens bang ben dat het idee word afgekeken.. 
 

Gezien de huidige omstandigheden kan ik de sisalpalen welke ik zelf of in een fabriek op het voetstuk ga monteren, lastig uit China laten komen.. 

 

Heeft iemand enig idee waar ik het dan kan zoeken? Heb het internet al afgezocht naar de perfecte sisalpaal voor op mijn voetstuk, maar helaas kom ik niet verder dan laten importeren uit China. 
 

Alle tips zijn welkom! 
 

Groetjes, 

Anne

 

aangepast door Norbert Bakker
Tekst aangepast aan forumregels
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Anne, Welkom op Higherlevel!

 

Mod comment: dit topic is bedoel voor algemene adviezen; het noemen van specifieke namen van fabrikanten en/of het plaatsen van links is niet toegestaan , maar het adviseren van specifieke landen of regio's dus wel, alsook links naar sites met nadere informatie over die regio's 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Sisal heeft nu eenmaal een tropische herkomst, maar ik vermoed als we hier sisaltouw in de topic titel vermelden, je binnen no time van zelf benaderd gaat worden door leveranciers.

 

Is monteren of palen omwikkelen niet iets voor een sociale werkvoorziening? Dat lijkt me mogelijk ook gelijk een marketingelement.


Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.