verantwoordelijk voor de kosten van ticketwijzigingen: intermediair of airline?
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ippon
ippon
Wie weet of de intermediair of de airline (lvm) zelf verantwoordelijk is voor de kosten van een ticketwijziging?
Ik zat dus in Japan toen de luchtvaart het voor gezien hield. Ik had via SuperSavers een ticket geboekt. JAL (de lvm) bood gratis een ticketwijziging aan en SuperSavers bood gratis een omboeking aan maar, SuperSavers stelt dat het verschil in kosten voor het ticket zelf (€4000) voor mijn rekening zijn en JAL zegt dat ik dat aan SuperSavers moet vragen.
Hoe zit dit? Ik heb als privé persoon geboekt.
Voor mij is het product hetzelfde: van Tokyo naar Amsterdam vliegen. Luchthaven, datum, tijd, toestel, tussenhalte (London ipv. Helsinki), stoel: het maakt mij niet uit. Ik wil van B naar A. Waarom zouden ze de prijs mogen vertienvoudigen?
Als dit normaal zou zijn, dan zou ik mensen voor een tientje naar Tristan da Cunha retour vliegen en bij aankomst de terugvlucht annuleren en dan een iets andere terugvlucht voor €10,000 aanbieden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag