• 0

Ondernemingsplan Computers

Hi,

Ik doe nou een opleiding Ondernemr manager daarvoor moet ik Ondernemingsplan schrijven en ik heb gekozen voor de computer (elektronica) branch. Het gaat allemaal goed, maar ik heb eigenlijk alleen nog een een ONDERNEMINGSPLAN NODIG voor mijn project.

Het mooiste zou dan natuurlijk zijn als ik een voorbeeld had.

of iemand mij kon helpen met een Ondernemingsplan van Computers of Telecom of iemandzal weten waar ik een ondernemingsplan kon downloaden om te gebruiken als een voorbeeeld (website)

het voorbeeld van het ondernemingsplan kan bv. zijn van een:

van Computers of Telecom.

 

Alvast bedankt,....

 

Groeten, Lov95 :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Beste Lov95

In dit forum is al veel gesproken over ondernemersplannen en wordt er zo nu en dan om voorbeelden gevraagd.

Ik kan me niet herinneren dat er een bestaand voorbeeld is.

Maar misschien is het een idee om mee te doen aan een voorbeeld?

Het is niet de branche die je hebt uitgezocht, maar wellicht is het interessant genoeg voor je?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Gat in de markt Bernd!!! ;D ;D ;D

 

Met al die aanvragen van de laatste dagen is je bedje nu gespreid!!

 

Even serieus: Ik denk dat de opmerking van Nils veel hout snijdt: je doet die opleiding inderdaad om iets te leren. Dat zul je zelf moeten doen, net zoals wij dat hebben moeten doen. Daarnaast is het uiteraard GEEN schande om hulp in te roepen als je voor een ECHT probleem komt te staan. In dat geval denk ik dat het juist goed is om bij de leden van HigherLevel hulp in te roepen. Met onze kennis en ervaring kunnen en willen we je dan gerust een duwtje in de goede richting geven, maar je moet het uiteindelijk ZELF doen!

 

Veel succes, en laat je hierdoor niet ontmoedigen! Als je bewust voor deze opleiding hebt gekozen KUN je het ook!

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0

Ik ben altijd bereid om iemand te helpen met vragen, ideeën etc. Dat kost me zeeën van tijd, maar dat ik geen probleem. Ik zie dat als een enthousiast iemand een stapje verder helpen.

 

Zodra het er op lijkt, dat ik het werk van een ander zit te doen, houd het op. In principe vraagt Lov95 of wij even zijn huiswerk willen maken. Dat doe ik dus niet. Ik denk dat het forum daar ook niet voor bedoeld is.

 

Helpen OK, andermans huiswerk maken NEE.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Nils ... het is toch een gat in de markt heh businessplannen schrijven! Opportunity knocks ;D

Want ook HIER een soortgelijke oproep. Deze persoon wil er wél voor betalen !

 

Ik had het er een maand geleden met een vriend over. Wij zagen inderdaad ook de enorme mogelijkheid. Probleem is natuurlijk wel dat starters geen geld hebben en op basis van no-cure no-pay of aandelen, denk het niet. Misschien als bonus. 3000 eur voor een ondernemingsplan vind ik persoonlijk goedkoop.

 

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
  • 0

Het moeilijke van het uitbesteden van het schrijven van een ondernemingsplan is dat de ondernemer zelf heel nauw betrokken moet zijn tijdens de bouw van het plan. Je kunt een ondernemer een handout geven en zijn plan gaandeweg steeds beoordelen en aanvullen maar je schrijft een plan ook deels voor jezelf. Tijdens het schrijven kom je dingen tegen waarover je nog niet (goed) had nagedacht. Structuur aanbrengen in de plannen die in je hoofd ronddwalen.

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0

Ik heb mijn eerste onderneming nagenoeg zonder ondernemingsplan opgestart en vanzelfsprekend kwam ik er gaandeweg achter dat ik de spiegel van het ondernemingsplan erg miste.

 

Als je serieus wilt ondernemen is het ondernemingsplan een mooie eerste test. Als je daar al niet doorheen komt dan wordt het echt moeilijk om door te gaan als alle "ondernemersproblemen" op je af komen.

 

Schrijf het ding zelf en ben kritisch, als je vragen hebt ga je opzoek naar hulp, dat is een groot onderdeel van het ondernemen zelf.

 

Ik kan me echter niet een ondernemer voorstellen die het werk door anderen kan laten doen. Het kopen van een ondernemingsplan lijkt me dus ook een foute eerste stap.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Hi,zrski

Bedankt voor je tips.

ik bedoel met voorbeeld van Ondernemingsplan : even zien hoe een goede onderneminsplan eruit ziet. dan weet ik wat ik moet doen voor een goede ondernemingsplan hoe ik beter aan kunt pakken.

 

Nogmaals bedankt voor je tips....

groeten, Lov95

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.