• 0

Idee van een product naar een fabrikant presenteren en maken

(aangepast)

Goede middag,

 

Ik heb hierbij een vraag. Ik ben een student maar naast dat ben ik ook een body builder (al 3 en half jaar). 

Ik hou echt van mijn snacks zoals m&n's, chocola enzovoort maar deze snacks zijn niet goed voor me als een body builder.

Ik ben dus onderzoek gaan doen waardoor ik iets heb kunnen vinden die gezond is en wil ik het niet alleen voor mezelf houden (het is zo'n m&m achtige snack maar eigen ingrediënten en extra crunchy).

Ik ben dus opzoek naar een fabrikant waar ik mijn idee kan presenteren en hopelijk kan het gemaakt worden. 

 

Weet iemand wat ik precies op google moet zoeken om contact van een fabrikant  tegen te komen.

 

Ik hoor het graag.

 

Alvast bedankt en groetjes.

 

Gabriel

aangepast door gtandoh
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

Beste Gabriel,

 

welkom op ondernemersforum Higherlevel. Naar eigen zeggen ben je een student met een idee, maar heb je ook de ambitie om hier een onderneming van te maken of om tenminste een haalbaarheidsonderzoek uit te voeren of een ondernemingsplan op te stellen?

 

Een idee verkopen of verzilveren is gemiddeld lastig, maar jouw 'borrelnoot'-achtige snack heeft ongetwijfeld een hoofdbestanddeel of bereidingswijze. In die richting zou je groothandels of fabrikanten m.i. kunnen zoeken. Waarom heb je dat zelf niet bedacht, want mijn advies is eigenlijk ook al bedacht in jouw openingsbericht.

 

Groet,

 

Highio

aangepast door Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Nootjes, chocola en een beetje honing. Maak het ook al jaren. Nog altijd moet je er hele kleine brokjes van eten. Anders is het alsnog geen gezonde snack. Je kan er eventueel nog een schepje eiwitpoeder aan toevoegen, maar het blijft een voedingsrijk product.

Om on-topic te blijven.  Je zal gewoon contact met ze moeten opnemen (liefst telefonisch, maar wellicht reageren ze op je e-mail). Een aantal fabrikanten van sportvoeding:

  • Body en Fitshop
  • Qntsport.com
  • Anona.de/?lang=en
  • MTLPowerfood.de
  • Nutri-dynamics.nl
  • Medixlaboratoires.eu
  • 3actionsportsnutrition.com
  • xxlnutrition.com

 

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

Traprenovaties | Treinkaartjes | DC Timmerwerken

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 249 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.