• 0

hoe ben ik optimaal bereikbaar ?

Beste HL'ers,

 

Mijn mobiele telefooncontract loopt ten einde dus kan ik alles een beetje anders gaan organiseren.

Ik wil optimaal bereikbaar zijn, tegen de laagste kosten uiteraard.

Mobiel internetten is welkom.

Ben veel onderweg in Nederland, Duitsland en België.

 

Maar wat is de beste en goedkoopste oplossing en/of abo-vorm, zie door de bomen het bos niet meer.

Allerlei staffelvormen, ondoorzichtige prijsopbouwen etc, en aangezien ik veel in de buurlanden aanwezig ben heb ik behoefte aan advies.

 

Misschien dat iemand mij informatie kan geven ?

 

Hartelijk dank.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

ik ben zeer content met mijn KPN Bel Zakelijk abonnement, inclusief Palm Treo 650 met GPRS en dus email en internet.

 

Ik schakel mijn kantoortelefoon door naar mijn mobiel als ik uithuizig ben, en kan dus onderweg met gprs al mijn email in de gaten houden.

 

Succes met je zoektocht.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
  • 0

En je verwacht dat wij wel door de bomen het bos kunnen zien en dan ook nog eens in ons glazenbolletje kunnen kijken wat jouw belprofiel precies is om daarmee het beste bos voor je uit te zoeken? Er staan zat rekentooltje op internet om op basis van je geschatte belgedrag uit te rekenen wat je kwijt gaat zijn. Zelf even een spreadsheet pakken, gokje wagen over het aantal bel of dataminuten binnen/buitenland en de prijslijst van de providers er naast leggen is ook een goede manier.

Link naar reactie
  • 0

Bel al een tijdje met Orange, bevalt wel aardig.

Onlangs abo verlengd en nieuw toestel 'gekregen' de svp m500, een komplete pc, met pocket Windows, telefoon, mail en webfuncties via gprs. Ideaal voor onderweg, net als de Palm Treo die eerder werd vermeld.

 

Heb geen aandelen van Orange maar dit apparaat bevalt prima.

 

GJ

Link naar reactie
  • 0

Je geeft aan dat mobiel internetten ook welkom is en waarschijnlijk zul je ook redelijk veel bellen vanuit het buitenland.

 

Ik vind het voordeel van Vodafone dat je ook op hun eigen netwerken kunt bellen en internetten in het buitenland. In elk geval zie ik nu dat data in het buitenland via Vodafone € 5 per MB kost (ja schandalig natuurlijk!) en via roaming over het algemeen nog € 10 per MB. Ik heb wel eens gehoord dat e.a. ook opgaat voor de telefoonkosten in het buitenland...

 

Ik gebruik zelf voor bellen Telfort. Is voor mij het goedkoopste, maar heb een data abbo bij Vodafone. Niet het meest voordelig om dit te splitsen maar Telfort heeft nog geen UMTS en overstappen was geen optie.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
  • 0

Wij (Interlize) zitten zelf bij KPN, en hebben sinds een paar maanden bij wijze van proef een goedkoop abonnementje bij Vodafone lopen. Bevalt tot op heden prima. Voordeel is dat als je in het buitenland zit, je bij Vodafone volgens onze berekenen onder veel omstandigheden goedkoper uit bent. Zie voor meer informatie:

 

http://www.vodafone.nl/Zakelijk/Abonnement_en_tarieven/Internationaal_bellen/Bellen_in_het_buitenland/Vodafone_Passport/Wat_is_het

 

Met vriendelijke groeten,

Danny

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Je kan ook een telefoonservice gebruiken.

 

Hierbij schakel je door naar een vast nummer, waarna een telefoniste met jouw bedrijfsnaam opneemt en jou een e-mail of sms stuurt wie jou heeft proberen te bereiken. Hiermee ben je altijd optimaal bereikbaar en kan de keuze in het buiteland maken wie jij terug wil bellen.

 

Hierdoor hoef je niet elk telefoontje op te nemen, maar kan je zelf bepalen wat belangijk is.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Roland Vegt

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.