Fijn om hier meer over ondernemen en rechtsvormen te lezen.
Ik heb een vraag die mij bezighoudt. Ik ben nu DGA. Stel ik zou uit de werkmaatschappij stappen, kan ik dan nog iets met mijn holding?
Mijn situatie is als volgt, ik denk erover om weer voor een bedrijf te gaan werken. Maar daarnaast zou ik nog wat activiteiten kunnen doen voor mezelf. Is het dan handing om dit in de holding te doen? Of zijn er andere opties (eenmanszaak, maar dan zou ik de Holding beëindigen.) ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Borgy333
Borgy333
Beste mensen,
Fijn om hier meer over ondernemen en rechtsvormen te lezen.
Ik heb een vraag die mij bezighoudt. Ik ben nu DGA. Stel ik zou uit de werkmaatschappij stappen, kan ik dan nog iets met mijn holding?
Mijn situatie is als volgt, ik denk erover om weer voor een bedrijf te gaan werken. Maar daarnaast zou ik nog wat activiteiten kunnen doen voor mezelf. Is het dan handing om dit in de holding te doen? Of zijn er andere opties (eenmanszaak, maar dan zou ik de Holding beëindigen.) ?
Hartelijk dank en vriendelijke groet,
André
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65590-holding-zonder-werkmaatschappij/Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen