Ik wil graag mijn eigen boekhouding gaan bijhouden, echter snap ik het nog niet helemaal w.b.t. het factureren vóór de 15de dag van de maand.
Stel, ik werk voor een klant op de 10de. Dezelfde dag stuur ik de factuur, geen probleem zou je zeggen. Maar als je op de 20ste werkt voor een klant, betekent dit dat deze factuur vóór de 15de van de volgende maand gefactureerd moet worden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
achmet nouzali
achmet nouzali
Beste Highlevel-ers,
Ik wil graag mijn eigen boekhouding gaan bijhouden, echter snap ik het nog niet helemaal w.b.t. het factureren vóór de 15de dag van de maand.
Stel, ik werk voor een klant op de 10de. Dezelfde dag stuur ik de factuur, geen probleem zou je zeggen. Maar als je op de 20ste werkt voor een klant, betekent dit dat deze factuur vóór de 15de van de volgende maand gefactureerd moet worden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65774-15e-dag-van-de-maand-facturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag