• 0

Document voor uitbetaling commissie

Beste forumleden,

 

Ik verhandel  producten die  zonder kosten aangeleverd worden door leveranciers.

De leveranciers ontvangen een percentage van de uiteindelijke opbrengst (commissie) per product. Eind van de maand tel ik die op en keer ik dat per leverancier uit.

Ik leg de maandelijkse uitbetaling van de gezamenlijke productcommissies per leverancier vast in een document t.b.v. de wederzijdse administraties.

Hoe kan ik dit document noemen?  Is dat een soort creditfactuur, of is er een betere naam voor?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 282 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.