Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blackbeans
blackbeans
Beste forumleden,
Ik verhandel producten die zonder kosten aangeleverd worden door leveranciers.
De leveranciers ontvangen een percentage van de uiteindelijke opbrengst (commissie) per product. Eind van de maand tel ik die op en keer ik dat per leverancier uit.
Ik leg de maandelijkse uitbetaling van de gezamenlijke productcommissies per leverancier vast in een document t.b.v. de wederzijdse administraties.
Hoe kan ik dit document noemen? Is dat een soort creditfactuur, of is er een betere naam voor?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag