Ik ben bezig met het oprichten van een bedrijf, en hierbij is het de bedoeling dat ik eerst bij de klanten thuis iets ga ophalen, en later terug aflever.
Nu probeer ik de kosten van transport te berekenen maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Trouwens, ik ben er nog niet uit, twijfel tussen zelf de leveringen doen, of een pakketjes bedrijf inschakelen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lucas local
Lucas local
Ik ben bezig met het oprichten van een bedrijf, en hierbij is het de bedoeling dat ik eerst bij de klanten thuis iets ga ophalen, en later terug aflever.
Nu probeer ik de kosten van transport te berekenen maar ik weet niet waar ik moet beginnen.
Trouwens, ik ben er nog niet uit, twijfel tussen zelf de leveringen doen, of een pakketjes bedrijf inschakelen.
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65877-hulp-nodig-bij-berekening-van-kosten-ophalen-en-terugbezorgen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag