• 0

Samenspel Ticketsysteem + PM + CRM

Ik heb opzoek naar een goed samenspel tussen de onderstaande systemen/processen. We zijn een internetbedrijf en bekend met veel systemen. Om alle processen aan elkaar te knopen gebruiken we allemaal verschillende tools. Dit moet toch anders kunnen?
 

  • Ticketsysteem:  Omzetten naar taken en planning. Klant moet de status en planning kunnen zien. Ook willen we zelf mails of telefoontjes omzetten in tickets/taken waarbij de klant automatisch een mail krijgt. Tickets moeten aan een project kunnen hangen;
  • Project Planning: Tickets en vaste projecten plannen. Liefst met sjablonen. Uren bewaking. Klant moet de voortgang kunnen zien;
  • Urenregistratie: Dit moet op Tickets en projecten kunnen welke we vervolgens weer koppelen aan Exact Online;
  • Eenvoudige offertes maken en digitaal ondertekenen;
  • CRM gekoppeld aan Exact, telefonie en bovenstaande processen;


We hebben echt van alles al geprobeerd zoals Zendesk, Trengo, TimeChimp, Intercom, ClickUp, TeamLeader. We werken veel met Microsoft 365 alleen kunnen we niet alle processen kwijt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.