• 0

VBP 2019 Nhil Aangifte

Nog steeds geen definitieve aanslag ontvangen dus maar even gaan bellen.

Omdat de aangifte Nihil is is deze er uitgesprongen en wordt de aangifte door de Inspecteur "him self" bekeken.

Raar hoor deze gang van zake. en de verklaring is toch zo simpel.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Joost, een probleem is het natuurlijk niet ik vind het alleen een rare gang van zake alleen om het feit dat je een Nihil aangifte doet dat je er uit wordt gehaald.

Dat zal de komende jaren wel meer voor komen dan omdat ik met mijn vermindering van de post "Kosten Winstopslag" precies op nul uitkom.

Link naar reactie
  • 0
21 uur geleden, wpronk zei:

Nog steeds geen definitieve aanslag ontvangen dus maar even gaan bellen.

 

"Nog steeds"? Vanwaar het ongeduld?

 

Volgens mij wordt een definitieve aanslag 2019 uiterlijk eind 2022 opgelegd. Waarom verwacht je deze aanslag al in juni 2020? Zelfs voor de inkomstenbelasting is het zo dat je bij tijdige aangifte meestal pas uiterlijk 1 juli 2020 zou horen (ook die datum is nog niet gepasseerd), en zelfs dán zou het kunnen zijn dat je een voorlopige aanslag zou kunnen krijgen en geen definitieve. 

 

 

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0
Op 24-6-2020 om 17:01, prinsrachid zei:

 

"Nog steeds"? Vanwaar het ongeduld?

 Waarom verwacht je deze aanslag al in juni 2020? Z

 

Normaal gesproken ontvang ik de definitieve aanslag VPB medio mei, zo was het dus afgelopen jaren en dan vind ik eind juni best wel laat. Maar goed we gaan wel zien wat de Inspecteur van  de Nihil aangifte vindt. Verder zit ik nergens op te wachten.

Link naar reactie
  • 0

Zo zie je maar eerdere ervaringen kunnen je beeld anders kleuren.

 

Ik vind in mei een definitieve aanslag hebben extreem vroeg. De aangifte deadline is in juni.. dan nog paar maandjes voor verwerking en dan wordt de bulk van de aanslagen definitief of voorlopig worden in september-december opgelegd.

 

Reken maar dat het voor jou ook ergens in die termijn komt nu de aangifte uit de automatische verwerking is gevallen..

Als je uit die verwerking wordt geselecteerd duurt het zomaar 6 maanden tot een jaar

 

Bij mij duurde het ooit iets van 18 maanden en lagen er intussen alweer 2 jaren bij die ook niet definitief werden gemaakt (wel voorlopig en al betaald)

toen heb ik ook een keer gebeld en was de uitleg simpel het was dat jaar een grote stapel en u lag onderop.. uiteindelijk nog geen komma gewijzigd in mijn aangifte..

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.