• 0

Bedrijfsuitje bij werkgever thuis

Ik weet niet als dit het goede topic is Maargoed. Ik heb een klein bedrijf 10+ werknemers en om de werknemers wat te laten ontspannen kwam het personeel met het idee om een bedrijfsuitje te doen. Alleen nu met Corona tijd is dat natuurlijk lastig want afstanden, groepsreserveringen etc etc. 
 

nu opperde een medewerker ja we kunnen het ook bij iemand thuis doen waarop een medewerkster zei het kan bij mij ik heb genoeg ruimte. Nu heb ik zelf niet graag mijn personeel over de vloer omdat ik graag de discussie vermijd ow hij heeft een grote tuin en hij heeft dit terwijl ik maar x verdien. De locatie bij de collega leek mij dan ook een mooie oplossing. Echter nu komt vrouwlief zich ineens met het verhaal bemoeien en wilt niet dat het bedrijf een feest viert bij die betreffende medewerker omdat het een vrouw is en ze wel eens gedachtes zou kunnen hebben. Laten we voorop stellen er is nooit iets gebeurd tussen mij en die werknemer.  Ik vind het erg vervelend dat vrouwlief nu met het leidinggeven gaat bemoeien en dus wilt gaan bepalen hoe en wat. Hebben meer mensen zoiets meegemaakt?  En hoe ben je er mee omgegaan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een potentieel jaloerse vrouw is toch geen onderwerp voor dit forum.......  En anders houd je het feest toch gewoon bij je thuis. Er zal toch niemand van op kijken dat jij als eigenaar van het bedrijf een grotere tuin hebt dan je medewerkers, je hebt waarschijnlijk ook de grootste auto op het parkeerterrein.  

Link naar reactie
  • 0
12 uur geleden, glitch zei:

Ik vind het erg vervelend dat vrouwlief nu met het leidinggeven gaat bemoeien en dus wilt gaan bepalen hoe en wat.

De volgende stap is dat zij zich gaat bemoeien met het personeelsbeleid en de sollicitatiegesprekken. 

 

2 uur geleden, Bert. zei:

Een potentieel jaloerse vrouw is toch geen onderwerp voor dit forum.......

Streep dat potentieel maar door ...

... meer iets voor een jaloerse vrouwen (en mannen) forum.

 

Als een van de weinige vrouwen op dit forum ... ik kan mij er niets bij voorstellen, dus van mij is er geen hulp te verwachten,

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

wat een ingewikkeld gedoe allemaal..

 

1. Je werknemers weten allang hoe en waar jij woont en het interesseert ze hoegenaamd geen moer zolang jij ze fatsoenlijk betaald en ze normaal behandeld, ongetwijfeld zal er af en toe één jaloers zijn of pissig als hij (of zij) salarisverhoging wil maar niet krijgt en dan iets roepen over hoe je woont.

 2. Een vrouw die collega's tegelijk uitnodigt is meestal gewoon een gastvrij gezelligheidsdier die het leuk vind om mensen over de vloer te hebben.

 

Punt één is verder simpel ook werkgevers hebben ook recht op privacy, als jij niet het type mens bent om grote groepen te ontvangen of werk en privé op dit punt liever gescheiden houdt, prima dan valt dat dus af als optie..

 

Wat 2e punt betreft, dat soort roddel en achterklap gedachten passen een werkgever of zijn vrouw niet.. Zo praat je niet over een werkneemster.

En ik ben hogelijk verbaasd dat je dit soort vuile was op het internet bespreekt.. Er lijkt hier eerder een gebrek aan vertrouwen in jullie relatie dan een zakelijk probleem of dilemma..

 

 

Maar het lijkt me ook een dilemma van het verleden.. vanaf morgen (1 juli) mogen horecagelegenheden weer tot 100 man binnen ontvangen.. Toch maar weer rondje bellen, ongetwijfeld een horeca gelegenheid die jullie met open armen ontvangt..

 

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
41 minuten geleden, Roel J zei:

Maar het lijkt me ook een dilemma van het verleden.. vanaf morgen (1 juli) mogen horecagelegenheden weer tot 100 man binnen ontvangen.. 

 

Gezellig allemaal op anderhalve meter afstand... dat geldt overigens voor thuis officieel ook, maar daar zal minder snel gehandhaafd worden dan in een horecagelegenheid.

Vandaag is bij mij weer een bruiloft geannuleerd, omdat een dj (volgens de uitbater) door de veiligheidsregio niet werd toegestaan. Want er mogen dan wel 100 gasten op de bruiloft komen, maar die moeten wel allemaal braaf aan hun tafel blijven zitten. Dansen is nog steeds verboden...

aangepast door Bob de webbouwer

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.