Om echt stappen met mijn bedrijf te kunnen maken heb ik wat extra geld nodig dit kan ik krijgen van een bekende.
Het gaat om een paar duizend euro. Hij wilt geen rente hierover berekenen omdat ik dan nog niet kan groeien, ik ben dan alleen rente terug aan het betalen.
Het maakt hem ook niet uit wanneer ik het terug betaal.
Allereerst voor beide fijn dat ik dit op papier zet lijkt me?
Daarnaast de vraag mag iemand prive rentevrij een geldbedrag storten?
Moet ik het verwerken in de administratie als lening of investering ?
Ik vraag me af wat de opties zijn als iemand prive een paar duizend wilt storten op rekening van een zzpr om te kunnen groeien.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TamaraMeesters
TamaraMeesters
Om echt stappen met mijn bedrijf te kunnen maken heb ik wat extra geld nodig dit kan ik krijgen van een bekende.
Het gaat om een paar duizend euro. Hij wilt geen rente hierover berekenen omdat ik dan nog niet kan groeien, ik ben dan alleen rente terug aan het betalen.
Het maakt hem ook niet uit wanneer ik het terug betaal.
Allereerst voor beide fijn dat ik dit op papier zet lijkt me?
Daarnaast de vraag mag iemand prive rentevrij een geldbedrag storten?
Moet ik het verwerken in de administratie als lening of investering ?
Ik vraag me af wat de opties zijn als iemand prive een paar duizend wilt storten op rekening van een zzpr om te kunnen groeien.
Groeten Tamara
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66072-hoe-mag-iemand-investeren-in-je-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag