• 0

Vermelding handelsnaam en KvK nummer in email/bedrijfscorrespondentie

Wie heeft er een goede tip ivm het vermelden van de bedrijfsgevens in email correspondentie als het een groep van bedrijven betreft?

 

Het betreft een groep van bedrijven die allemaal hun eigen brief template voor bedrijfscorrespondentie hebben, maar er is maar 1 email adres in gebruik.

Het is geen optie om voor elk van de entiteiten een aparte email template te gebruiken.

De vraag is dus hoe te voldoen aan de vereisten voor het vermelden van de handelsnaam/namen en KvK nummer/s?

Uit de email zelf blijkt bij welke groeps entiteit het onderwerp hoort.

 

Alvast dank! Groet, Titia

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
1 uur terug, Titia Csanky zei:

 

Het is geen optie om voor elk van de entiteiten een aparte email template te gebruiken.

 

Hoezo niet? In Outlook (wat de meeste bedrijven waarschijnlijk wel gebruiken en waarschijnlijk ook andere programma's) is het vrij simpel om verschillende e-mail handtekeningen te gebruiken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.