Emerce E-day, 12 oktober 2005

Aanbevolen berichten

Kijk : http://www.emerce.nl/eday/

 

eDay hét Emerce live event van 2005. eDay is meer dan 25 sprekers en meer dan 2500m2 nieuwste ontwikkelingen, toepassingen en trends op gebied van business en marketing technology.

 

Laat u inspireren in de tracks New Business, New Media & Marketing en New Technology.

 

------

Ik ben zelf niet altijd onder de indruk van het programma van Emerce. Maar feit blijft : het is het grootste event in NL op gebied van business en internet. Ik ga er heen, laat weten als je ook gaat. Gaan we aan HL-promotie doen.

Link naar reactie

Ik ben zelf niet altijd onder de indruk van het programma van Emerce. Maar feit blijft : het is het grootste event in NL op gebied van business en internet.

 

Mwoah mwoah :) Onderschat TINE (The ICT Networking Event) niet, met 320 exposanten, 15.000 bezoekers en gratis toegang tenzij je pas aan de deur kaarten koopt.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Indira,

 

Heb alleen de (na-)middag meegemaakt, maar daar stond TwaLevel dan ook met een paar gasten te praten over Private Labels, verticale integratie, de (on-)macht van (A-)merken, Innovatie, etc, etc.

 

Erg fascinerend en leuk.

 

Maar : eerlijk is eerlijk : vond van papier niet heel erg veel inhoudelijk boeiend. De man van MIT was dat wel en had daarnaast nog een speelse en fascinerende presentatie-stijl.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 167 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.