• 0

Ervaringen met Nederland Bruist?

Ik ben na de start van mijn bedrijf in alle enthousiasme een aantal marketing samenwerkingen aangegaan. Een ervan die nog steeds voortsleept en elke maand weer zeer doet in de portemonnee en geen resultaat oplevert; een 3 jaren advertentiecontract met Nederland Bruist... 

Enorm balen, als ik achteraf erop terugkijk kreeg ik precies dat te horen van de media adviseur wat ik wou horen en leek het te mooi om waar te zijn. 

Een korting van rond de 1000 per maand als ik meerdere jaren blijf etc. 

Het blad was gericht op mijn doelgroep, landelijk bereik.. 

Maar resultaat blijft na een jaar uit. 

Het voelt aan als  elke maand geld in de wind gooien. Geen enkel traceerbaar resultaat qua traffic of klanten. En geen enkele optie om tussentijds eruit te stappen, zonder de resterende contractperiode( 2 jaar) te moeten afbetalen. 

Ik kan niet geloven dat dit nog zo kan tegenwoordig. Maar ben er dus wel mooi ingetrapt. 

If it sounds too good to be true, it probably is... 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

19 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ziet eruit als een typische advertentiefuik dat Nederland Bruist, allemaal bladen zonder duidelijk bereik. Zijn de afspraken die met de verkoper gemaakt zijn en alle beloften die gedaan zijn vastgelegd, op papier of als geluidsopname? Ben je van mening dat ze alle beloften en afspraken nakomen?

 

Het lijkt een stel dorpsbladen voor ondernemers, dus landelijk bereik is sowieso niet mogelijk. Al die uitgaven staan ook nog eens vol met advertorials, positieve verhalen over adverteerders. Dus dan weet je wel dat je in de armen springt van een verleider die jouw de rekening laat betalen voor je eigen ijdelheid. De uitgever lijkt niet aangesloten bij de MVW (Mediafederatie) dus ze doen ook niet mee aan landelijke afspraken over meetbaar bereik. 

 

Het interessant of ze iets verteld hebben over de oplage of het daadwerkelijk bereik.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
6 uur geleden, TwaBla zei:

Het lijkt een stel dorpsbladen voor ondernemers, dus landelijk bereik is sowieso niet mogelijk.

 

Aanvulling: op de kaart van Nederland Bruist is te zien dat de uitgeverij vooral in Brabant actief is. Brede Bruist et cetera. Er is ook nog een Ibiza Bruist, met dank aan alle adverteerders.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Op 9-7-2020 om 06:19, TwaBla zei:

 

Aanvulling: op de kaart van Nederland Bruist is te zien dat de uitgeverij vooral in Brabant actief is. Brede Bruist et cetera. Er is ook nog een Ibiza Bruist, met dank aan alle adverteerders.

Beste TwaBla, 

 

Ja ik ben er echt in getrapt inderdaad. Ik kreeg dit ook nog eens aangeraden door iemand die ik ken en in de regio waar ik woon zie ik het wel in de winkels waar ik kom, dus ik dacht; dit is een goede zet. Maar blijkbaar echt een kat in de zak gekocht, landelijk adverteren voor een prikkie ( is het ook niet echt) bestaat niet. 

 

Ik heb het contract laten checken door een advocaat en typisch is wel dat ze inderdaad een redelijk 'waterdicht' contract hebben, waarbij hun voornamelijk nergens aansprakelijk voor zijn en jij meteen de volle mep van het contract moet betalen als er iets niet goed gaat. 

 

Vanuit bedrijfsmatig perspectief is dit natuurlijk allemaal 'slim' , maar vanuit een klanten perspectief verbaas ik mij dat dit nog zo kan. Ik snap wel dat een b2b contract echt anders is dan die van b2c ( in laatste geval heeft klant meer rechten), maar dit slaat alles. 

 

PS: zie staan dat ik newbee ben maar 'lurk' hier al sinds 2016.

aangepast door Annuschka
wil iets toevoegen
Link naar reactie
  • 0

Er zijn helaas meer uitgevers zoals Nederland Bruist. Die bladen staan grotendeels of helemaal vol met advertorials en ook hun bereik is meestal tamelijk vaag. Als je zoekt op Nederland Bruist vind je deze metatekst: "Met 37 uitgaven en een oplage van bijna 270.000 magazines per maand is uitgeverij Nederland BRUIST een succesvolle formule in diverse regio's..." Maar op de site zelf is die tekst verdwenen.

 

Quote

Met 38 regios per maand is uitgeverij Nederland BRUIST een succesvolle formule in diverse regio’s in Nederland, België en Spanje. Ondernemers komen in onze magazines en op onze website op een unieke manier aan het woord en in beeld.

 

Oplage is bovendien niet hetzelfde als bereik. Oplage is het aantal bladen dat gedrukt wordt. Maar dan weet je nog niets over de manier waarop het gedistribueerd wordt, bij wie het blad terecht komt en hoe het gelezen wordt. Als je dus zegt: "Het ligt bij deelnemende ondernemers..." is dat een tweede slecht voorteken. Dan ligt er een stapeltje bij de receptie van Van der Valk ofzo. De bladen worden bezorgd en dat gaat ongeveer zo...

 

Quote

•  Iemand die aan het begin van elke maand een volle week beschikbaar is om onze magazines te bezorgen bij onze adverteerders en diverse distributiepunten. De locatie voor de bezorging kan variëren dus het is belangrijk dat je flexibel bent om te reizen.
•  Vergoeding minimumloon en je krijgt een leenauto mee (dus in loondienst) óf niet in loondienst maar dan met een vergoeding van € 1,10 per adres (kilometervergoeding zit in dit tarief dus eigen vervoer is noodzakelijk).

Wij verwachten dat er 80 adressen bezorgd kunnen worden per dag.

 

Als je een idee wil hebben over de inhoud, blader dan eens door deze uitgave op docplayer. Daarin staat een interview met de eigenaar, krijg je meteen een idee van de drijfveren van de uitgever. Je ziet ook dat zo'n blad vol staat met advertenties en verhaaltjes van lokale ondernemers, dus het ligt in Brasschaat wel bij de lokale keurslager.

 

Een korting van 1000 euro per maand als je voor meerdere jaren tekent, klinkt alsof je een stevige rekening krijgt. Wat betaal je nu per maand? En wat dacht je daarvoor te krijgen toen je tekende? Kreeg je een duidelijk en correct verhaal, of heeft de verkoper sprookjes verteld die niet in de overeenkomst staan?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
5 uur geleden, TwaBla zei:

Er zijn helaas meer uitgevers zoals Nederland Bruist.

 

Toch maar even opgemerkt: het uitgeven van bladen vol met advertorials is een volstrekt legale activiteit.

 

Er is weliswaar een algemene regel dat commerciële content herkenbaar moet zijn als iets anders dan zuivere redactionele content, maar er is geen autoriteit die daarop actief handhaaft. Soms trekt het Commissariaat voor de Media aan de bel, bijvoorbeeld wanneer commercieel gebruik van blogs en vlogs door influencers doordringt tot kwetsbare groepen zoals kinderen.

 

De duidelijkheid mag ook verwacht worden bij het tot stand komen van overeenkomsten met ondernemers. We signaleren een beweging waarbij in de commerciële voorgesprekken van alles beloofd en gesuggereerd wordt, dat vervolgens niet in de mondelinge (geluidsopnames) of schriftelijke  overeenkomsten is vastgelegd. Het is dus voor ondernemers van belang dat ze bij opnames zelf hardop herhalen wat zij menen dat afgesproken is, of bij schriftelijke overeenkomsten rustig na te lezen wat er staat voordat er getekend wordt.

 

Onredelijk bezwarende termijnen en boetes zijn een apart aandachtspunt. 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik ken dat blad ook in de stad waar ik gevestigd ben. Naar mijn mening is het blad an sich wel leuk van opzet maar het heeft helemaal geen trekkende functie . De bladen worden bij deelnemende winkels ( soms ongevraagd) op de toonbank gelegd en dat was het dan . Er is dus geen h.a.h verspreiding of anderszins een distrbutie . Alleen winkel die erin adverteren daar komt het blad te liggen. Als klanten in de winkel moeten komen om het blad te kunnen krijgen/pakken dan zijn ze dus al in de winkel.......

kijk eens naar Google ads/instagram/FB veel effectiever, gedrukte media is voor mij geen optie meer.

 

Link naar reactie
  • 0

Wauw, echt helemaal geen ervaring mee. Zou mij ook veel meer richten op 'online'.  Afhankelijk van je doelgroep is een combinatie van:

Google ads, content marketing en linkedin waarschijnlijk het effectiefst. Voor consumenten kan je hier nog Facebook, Instagram en Pinterest aan toevoegen.

 

Er zijn in Nederland overigens wel voldoende dagbladen die werkelijk worden gelezen, maar gok dat Nederland Bruist hier geen onderdeel van uitmaakt.

 

Leef je leven door te leven.

Geef om geven door te geven.

Traprenovaties | Treinkaartjes | DC Timmerwerken

Link naar reactie
  • 0
Op 14-7-2020 om 15:06, TwaBla zei:

 


Oplage is bovendien niet hetzelfde als bereik. Oplage is het aantal bladen dat gedrukt wordt. Maar dan weet je nog niets over de manier waarop het gedistribueerd wordt, bij wie het blad terecht komt en hoe het gelezen wordt. Als je dus zegt: "Het ligt bij deelnemende ondernemers..." is dat een tweede slecht voorteken.

 

 

>

De media adviseur gaf mij aan dat mijn stukjes ook online op hun website zouden komen in nl en belgie
( nederlandbruist.nl en belgiebruist.nl) en social media met name facebook. Alleen merk ik dat de facebook groepen zelden enige vorm van activiteit tonen behalve de posts van Bruist zelf. 

 

Quote

Een korting van 1000 euro per maand als je voor meerdere jaren tekent, klinkt alsof je een stevige rekening krijgt.

 

>

Ik betaal 250 euro excl. btw per maand om elke maand in een Bruist te staan in 1 regio ( de regio kan ik wel zelf aangeven). De 250 euro zou niks zijn als ik ook echt merkte dat ik hierdoor enige vorm van traffic op mijn website voor terug kreeg. Elk bedrag betalen zonder enige vorm van resultaat een jaar lang is al veel en ik moet dus volgens Bruist nog 2 jaar uitzingen, of 75% van contract afkopen. 

 

Quote

En wat dacht je daarvoor te krijgen toen je tekende? Kreeg je een duidelijk en correct verhaal, of heeft de verkoper sprookjes verteld die niet in de overeenkomst staan?

> de verkoper gaf ten eerste aan ( daarmee adverteert Bruist ook) dat ik zichtbaarder zou worden. Dat ik geholpen zou worden met de performance van de advertenties, doordat ze mee zouden denken met hoe de stukjes in het blad te vormgeven. 

Maar dat gebeurt de laatste tijd al helemaal niet meer, ik word genegeerd door de media adviseur die telkens ziek of op vakantie is. Dat sinds ik aangaf dat ik niet tevreden was en eigenlijk ermee wou stoppen. 

 

Link naar reactie
  • 0
5 uur geleden, MarcDB zei:

Ik ken dat blad ook in de stad waar ik gevestigd ben. Naar mijn mening is het blad an sich wel leuk van opzet maar het heeft helemaal geen trekkende functie . De bladen worden bij deelnemende winkels ( soms ongevraagd) op de toonbank gelegd en dat was het dan . Er is dus geen h.a.h verspreiding of anderszins een distrbutie . Alleen winkel die erin adverteren daar komt het blad te liggen. Als klanten in de winkel moeten komen om het blad te kunnen krijgen/pakken dan zijn ze dus al in de winkel.......

kijk eens naar Google ads/instagram/FB veel effectiever, gedrukte media is voor mij geen optie meer.

 

Het hangt er ook wel van af welke doelgroep je wilt aanspreken. Mijn doelgroep is wat ouder (30+) en die lezen wel graag nog ook blaadjes. Zelf koos ik voor dit blad omdat ik dit boekje zelf ook wel eens meenam bij winkels en / of restaurants waar ik kwam. 

Ik *dacht* toen dat het voor mij heel goed zou zijn ook zelf in te adverteren/ stukjes in te plaatsen. 

Alhoewel op het internet men ook niet altijd het resultaat krijgt wat men beoogt. 

Alleen is bij de meeste partijen dat je er niet meteen eeuwen aan vast zit!

Link naar reactie
  • 0

Nog even dus over hoe hun het abonnement aan jou aansmeren:

 

Maar dan kom je dus in een informele setting terecht met een media adviseur die je de boekjes laat zien, de prijzen worden eerst hoog ingezet;

2/1 pagina 324 x 162 mm > 1500 euro

1/1 pagina 162 x 162 mm >750 euro

1/2 pagina liggend 152 x 74 mm >400 euro

1/2 pagina staand 74 x 152 mm> 400 euro

1/3 pagina 152 x 48 mm> 350 euro

1/4 pagina 74 x 74 mm> 250 euro

 

Holland Casino is een vaste klant. Nog een aantal andere grote klanten laten zien. Hij polst nog hoe graag je wil dat je bedrijf succes heeft en hoe lang je jezelf geeft....

Achteraf gezien word je dan al 'klaargestoomd' om ja te zeggen. 

Daarna komt hij met een aanbod waar ik simpelweg geen nee tegen kon zeggen; 250 euro plus 3x per jaar een 2/1 pagina ( normaal 1500 euro). 

Als ik 3 jaar adverteer. 

 

En tja, je hebt geen tijd om na te denken (want ik zei net meteen volmondig ja), maar dit was een aanbod die niet mee terug zou komen.

Bij mij was het eigenlijk nog makkelijker omdat ik naar hun kwam... op aanraden van iemand anders.

 

Bizar toch, er zijn zoveel slechte reviews op google van andere mensen die ook zoiets hebben meegemaakt. En toch blijkbaar spinnen ze het zo dat mensen hun aanraden en andere hierin strikken. 

 

Achteraf had ik voor hetzelfde geld liever in een bekend vrouwenblad 3 x gestaan en waarschijnlijk meer 'bereik' en traffic gehad. 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, Annuschka zei:

Bij mij was het eigenlijk nog makkelijker omdat ik naar hun kwam... op aanraden van iemand anders.

<>

Zelf koos ik voor dit blad omdat ik dit boekje zelf ook wel eens meenam bij winkels en / of restaurants waar ik kwam. Ik *dacht* toen dat het voor mij heel goed zou zijn ook zelf in te adverteren/ stukjes in te plaatsen. 

 

Dan wordt het onmogelijk om te zeggen dat je getekend hebt onder dwaling. Met een prijskaartje van 250 euro per maand, kan ik me voorstellen dat je bij nader inzien een betere besteding zou weten. Maar je bent toch echt zelf akkoord gegaan met een aanbod dat je zelf bent gaan vragen.

 

Ze hebben waarschijnlijk een deal met Holland Casino en grote hotelketens, want die krijgen extra korting als de uitgever daar ook bladen mag verspreiden.

 

De prijzen van gangbare vrouwenbladen zijn veel hoger, want die hebben allemaal een landelijk bereik. Het verschil tussen oplage en bereik wordt door uitgevers aangesloten bij de NOM uitgelegd. Die doen onderzoek hoeveel mensen hun bladen lezen.

 

Je mag uiteraard wel kenbaar maken dat je ontevreden bent en waarom de overeenkomst voor jou ongunstig uitpakt. Dan kunnen andere ondernemers zelf even nadenken voordat ze dezelfde keuze maken.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

hoi Annuschka , ik ken het blad best goed, ik zit in 1 van de eerste regio's  waar ze actief werden.

uiteraard hebben ze mij ook geprobeerd binnen te halen echter vond ik het te duur. ik ben wel nog steeds uitdeelpunt.

 

het is een puur advertentieblad zonder veel toegevoegde  waarde, echter heb ik wel klanten die het leuk vinden en meenemen.

de helft beland meestal toch weer in de papierbak.
daarnaast liggen ze ook bij openbare punten zoals bibliotheek, gemeentehuis, grand cafe's etc.

de gedachte erachter is natuurlijk dat je naam eens gezien wordt op een andere plek waar jij normaal niet zou adverteren.

Op zich is dat een punt echter naar mijn bescheiden mening heeft het blaadje te weinig content om consumenten te stimuleren een volgende uitgave te willen lezen...

 

Aangezien het juridisch moeilijk zal zijn om eraf te komen (tenzij je kan aantonen dat je onder vals bent voorgelicht) zou ik in ieder geval aandringen op ondersteuning bij het verbeteren van je performance, daar moeten ze je bij helpen en niet verschuilen achter ziektes en/of vakanties!

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0
Op 8-7-2020 om 18:29, Annuschka zei:

Ik ben na de start van mijn bedrijf in alle enthousiasme een aantal marketing samenwerkingen aangegaan. Een ervan die nog steeds voortsleept en elke maand weer zeer doet in de portemonnee en geen resultaat oplevert; een 3 jaren advertentiecontract met Nederland Bruist... 

Enorm balen, als ik achteraf erop terugkijk kreeg ik precies dat te horen van de media adviseur wat ik wou horen en leek het te mooi om waar te zijn. 

Een korting van rond de 1000 per maand als ik meerdere jaren blijf etc. 

Het blad was gericht op mijn doelgroep, landelijk bereik.. 

Maar resultaat blijft na een jaar uit. 

Het voelt aan als  elke maand geld in de wind gooien. Geen enkel traceerbaar resultaat qua traffic of klanten. En geen enkele optie om tussentijds eruit te stappen, zonder de resterende contractperiode( 2 jaar) te moeten afbetalen. 

Ik kan niet geloven dat dit nog zo kan tegenwoordig. Maar ben er dus wel mooi ingetrapt. 

If it sounds too good to be true, it probably is... 

 

Beste Annuschka

 

Denk je dat je wel onder dit contract uit kunt komen?

Ikzelf ben namelijk al een aantal weken met Nederland Bruist in conversatie, om het contract te beëindigen.

Dit ook omdat ik mijn onderneming , door financiële redenen, heb moeten beeindigen. 

Heb hiervoor geen faillissement aangevraagd, maar op tijd de stekker eruit getrokken.

Achteraf denk ik dat het beter voor mij geweest zou zijn om de boel te laten klappen.

 

Ik hoop op een reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Edwin Schellekens

  

Link naar reactie
  • 0
On 08/07/2020 at 18:29, Annuschka said:

Ik ben na de start van mijn bedrijf in alle enthousiasme een aantal marketing samenwerkingen aangegaan. Een ervan die nog steeds voortsleept en elke maand weer zeer doet in de portemonnee en geen resultaat oplevert; een 3 jaren advertentiecontract met Nederland Bruist... 

Enorm balen, als ik achteraf erop terugkijk kreeg ik precies dat te horen van de media adviseur wat ik wou horen en leek het te mooi om waar te zijn. 

Een korting van rond de 1000 per maand als ik meerdere jaren blijf etc. 

Het blad was gericht op mijn doelgroep, landelijk bereik.. 

Maar resultaat blijft na een jaar uit. 

Het voelt aan als  elke maand geld in de wind gooien. Geen enkel traceerbaar resultaat qua traffic of klanten. En geen enkele optie om tussentijds eruit te stappen, zonder de resterende contractperiode( 2 jaar) te moeten afbetalen. 

Ik kan niet geloven dat dit nog zo kan tegenwoordig. Maar ben er dus wel mooi ingetrapt. 

If it sounds too good to be true, it probably is... 

 

Beste Edwin, Annuschka. Ik deel jullie ervaringen met Nederland Bruist.  Ik ben op zoek naar ondernemers die hun ervaringen met dit bedrijf willen bundelen.  Groeten Juliette 

Link naar reactie
  • 0
5 uur geleden, Juliette zei:

Beste Edwin, Annuschka. Ik deel jullie ervaringen met Nederland Bruist.  Ik ben op zoek naar ondernemers die hun ervaringen met dit bedrijf willen bundelen.  Groeten Juliette 

 

Paar suggesties. Je kan een besloten Facebookgroep beginnen. Check wel of mensen die zich aanmelden inderdaad een advertentie kunnen tonen en te bereiken zijn op de naam en het adres dat ze opgeven, want de uitgever en zijn advertentieverkopers willen weten waar je het over hebt. Bouw aan een dossier met kopieën van contracten, van advertenties en met verklaringen waarin je de essentie van eventuele misleiding of wanprestatie vastlegt. Je kan ook op Linkedin een topic beginnen waar je ervaringen deelt.

 

Een rechter heeft in een vergelijkbare zaak van Invorderingsbedrijf versus Boze Klanten op een rijtje gezet wat je mag doen, maar niet alle forumeigenaren staan kritische onderwerpen toe op hun website. Zeker niet als genoemde bedrijven mopperen of dreigen met een smaadzaak en schadeclaim. 

 

Quote

De rechter heeft daarna bekeken in hoeverre het delen van kritiek op verschillende manieren gezien kan worden als laster of smaad, met schade tot gevolg.

 

* negatieve reviews mag gewoon

* het zoeken naar andere gedupeerden en het aanleggen van een mailinglist mag

* het is ook toegestaan om deze mensen aan te sporen zelf reviews te plaatsen

* het is bovendien toegestaan deze mensen op te roepen om aangifte te doen

* het benaderen van media is toegestaan

* het benaderen van medewerkers, leveranciers en klanten om de onderlinge verstandhouding te beschadigen mag niet...

 

Je kan op dit forum ook een mailgroep beginnen en alleen andere gedupeerden uitnodigen. Veel succes! :smiling-face-with-sunglasses:

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
21 minuten geleden, TwaBla zei:

 

Paar suggesties. Je kan een besloten Facebookgroep beginnen. Check wel of mensen die zich aanmelden inderdaad een advertentie kunnen tonen en te bereiken zijn op de naam en het adres dat ze opgeven, want de uitgever en zijn advertentieverkopers willen weten waar je het over hebt. Bouw aan een dossier met kopieën van contracten, van advertenties en met verklaringen waarin je de essentie van eventuele misleiding of wanprestatie vastlegt.

 

Zo werken ook ondernemers samen die zich gedupeerd voelen door Vandaag Online, een online marketingbedrijf dat twee verkopers langs stuurt bij startende eenmanszaken om ze een contract te laten tekenen dat een vierjarige overeenkomst blijkt te zijn waardoor ze vele duizenden euro's moeten betalen voor een tamelijk nutteloze extra marketingsite vol gekopieerde teksten. Wie een dag later belt om de overeenkomst op te zeggen, mag een boete betalen van nog steeds een paar duizend euro. Grappig verdienmodel dat ook in BNNVara's Kassa bekritiseerd werd.

 

Ze vergelijken de verweerschriften, delen documentatie en staan elkaar bij in rechtszaken. In de eerste zaken werd het argument misleiding/dwaling gebruikt en daar hadden rechters geen oren naar. Toen werd het argument wanprestatie toegevoegd, en dat wekte meer interesse. Wanprestatie vergt echter een goed ingebrekestelling en een duidelijk verzuimmoment, dus dat gaf niet de doorslag. Maar rechters beseffen wel dat er iets niet in de haak is. De doorslag gaf dan de onredelijk bezwarende boete-clausule (het wurgcontract). Er is inmiddels al één uitspraak waarin de rechter die boete op 0 heeft gezet, omdat de betrokken ondernemer al op de eerste dag na tekening van de overeenkomst bezwaar aantekende. Geen schade voor de aanbieder, dan ook geen boete. Er lopen nu nog twee zaken.

 

De onderlinge steun werkt goed, maar in deze case zijn veel ondernemers van de ene op de andere dag gestopt met betalen (na de Kassa! uitzending) en pas daarna hun dossier gaan opbouwen. Je kan beter eerst de hele wanprestatie-route volgen (in gebreke stellen!!) en na constatering van verzuim de overeenkomst opzeggen.

 

Afgelopen jaar hebben die tijdschriften amper bereik gehad! Maar dat was wellicht overmacht...

 

aangepast door TwaBla
link

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.