Ik kom even reusjes halen!!

Aanbevolen berichten

Luitjes,

 

Donderdag was echt een higherlevel dag!!! Startech 2002 in samenwerking met de Nebib was erg geslaagd. Uiteraard was Nils aanwezig met een grote glimlach.

 

Na een inleiding van een aantal prominente sprekers ben ik maar even naar voren gelopen en de 250 aanwezigen via microfoon op het podium attent gemaakt op higherlevel en haar medicinale werking! Ik had het woord HL nog niet gezegd of ik zag in de zaal al koppies knikken van...he dat ken ik.....hahaha! Heb even uitgelegd dat je voor vragen en discussies gewoon naar www.higherlevel.nl moet gaan omdat je daar wijzer wordt.

 

Ik moet toegeven dat het adrenaline gehalte hoog was door de niet-voorbereiding maar ben erg blij van de gelegenheid gebruik te hebben gemaakt! Hoorde later mensen erover praten! Dreamstart zelf vond het ook een goede actie......dusssuh ken ik ff fangen hahahaha!

 

De komende weken kunnen we dus hopelijk een hoop nieuwe gasten verwelkomen!

 

Trouwens ID-NL gesproken en zij willen zeker in samenwerking gaan. Later daarover meer.

 

Ook PPS gaat er van komen! Kunnen bijvoorbeeld ook ideeen van starters via deze weg op commerciele haalbaarheid beoordelen......enfin genoeg werk aan de winkel!

 

Trouwens Dennis......de moderators moeten echt een info pakket hebben ter verspreiding. Kaartjes, posters enz!!!!

 

Evert ;D

Link naar reactie

haa Kanban de lefgozer! director.gifDie reus is zeker binnen!!

Trouwens Dennis......de moderators moeten echt een info pakket hebben ter verspreiding. Kaartjes, posters enz!!!!
Ja een paar kaartjes zouden wel beter zijn. Dan hoef ik het adres niet meer op viltjes te schrijven. En voor de posters moet je den toch nog maar eens aan zijn mouw trekken.
Link naar reactie
dusssuh ken ik ff fangen hahahaha!

 

Twee reusjes ook goed? (Maar ik kan ze niet achter elkaar geven.)

 

Inderdaad, Startech was erg leuk. Heb redelijk wat geleerd!

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Kanban je bent een SUPER REUS !

Mijn collega Marion (lang en blond) kwam het met een big smile al vertellen. Je bent een KANJER !

 

Lister boys ... willen jullie PLEASE mij jullie adres geven?

Ik weet dat Zrski "ergens" jullie adressen heeft, maar kan het nergens vinden. Tis een fijna collega maar ook een vreselijke chaoot die niet van "administreren" houdt.

Er zijn namelijk al een tijdje nieuwe kaartjes die heel makkelijk rond te delen zijn. Ik zal jullie allemaal een pakketje sturen !

 

En dan .... moeten we ook maar weer snel bij elkaar komen ... leuke dingen doen en brainwaven !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Zo, het tweede reusje er ook bij. Kaartjes zou ideaal zijn! Ik heb hier nog enkele posters liggen en nog wat stickers, maar een kaartje is gewoon handiger, ook voor degenen die het ontvangen.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

ehhhmmmm :-[

 

Ere wie ere toekomt, Evert! Op het moment dat ik nog zat na te denken over jouw idee of het wel past in de 'discussie' of op welk moment dat moet of zit na te denken of mijn zenuwen dat wel aankunnen sta jij al voor de microfoon.

 

Wat dat betreft ben ik vaak de koning van de gemiste kansen.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ja een paar kaartjes zouden wel beter zijn. Dan hoef ik het adres niet meer op viltjes te schrijven. En voor de posters moet je den toch nog maar eens aan zijn mouw trekken.

 

Iedereen die geïnteresseerd is in het ontvangen van kaartjes om uit te delen, kan een persoonlijk bericht naar mij of zrski sturen waarin je je adres vermeldt. Wij zorgen er dan voor dat je ze ontvangt.

Wil je posters ontvangen om op te hangen? Meldt dit dan ook even ...

 

Alvast enorm bedankt !!!!!!!!!!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.