• 0

Product verpakken en verkopen

Sinds 5 jaar geef ik als zzp-er workshops aan kinderen met verschillende materialen, en een daarvan verkoop ik regelmatig. Dit product kwam ik tegen in een winkeltje in het buitenland en na een zoektocht ben ik bij de leverancier in dat land terecht gekomen. Zij willen mij niet vertellen wie het product maakt, maar versturen wel naar Nederland. Sinds 2 jaar geef ik regelmatig workshops met dit materiaal, daar word ik voor betaald en de kinderen krijgen hun werkstuk mee naar huis. Het materiaal heb ik nog nergens in Nederland gevonden, niet in winkels maar ook niet bij leveranciers.

 

Toen ivm Corona mijn workshops natuurlijk stil kwamen te liggen, ben ik pakketjes met materiaal gaan verkopen. Ontwerp zelf een voorbeeld, stop alle benodigdheden bij elkaar in een mooi pakketje, en met een behoorlijke achterban door de workshops kon ik deze pakketjes redelijk eenvoudig verkopen. Maar ik heb geen idee hoe en of dit juridisch mag. Graag zou ik het “groter” trekken, en landelijk verkopen, maar mag dat? Hoe kan ik dat “veilig” doen?

 

Is er hier iemand die mij kan helpen met hoe ik dit uit kan zoeken? Eigenlijk is het vergelijkbaar met producten die verkocht worden via Etsy, bedenk een trui, verkoop het patroon samen met wol van iemand anders en je hebt een brei pakket. Hopelijk is er iemand die hier meer van weet en mij kan helpen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 273 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.