Ik ben bezig een arbeidsongeschiktheidsverzekering aan te gaan en doe dat via mijn verzekerings-agent.
Heb intussen wat wensen en eisen opgesteld.
Mijn gegevens:
leeftijd 47 jaar, wachtijd 1 jaar, eindleeftijd 65 jaar
verzekerde som (a) euro 50.000, of
verzekerde som (b) euro 70.000
de premies die ik hierbij krijg opgegeven zijn:
voor verzekerde som (a), jaarlijks 4.122, of
voor verzekerde som (b), jaarlijks 5.735
als je naar de kleine letterjes kijkt, krijg je haast het gevoel dat er slechts in zeeeer uitzonderlijke gevallen uitgekeerd wordt. Ik begin dan ook te twijfelen of ik uberhaupt wel zo'n verzekering moet nemen en gewoon in eigen beheer geld reserveer.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en keuzen. Wie heeft er een arbeidsongeschiktheidsverzekering, op basis van welke afwegingen wel/niet?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edo van Santen
Edo van Santen
Ik ben bezig een arbeidsongeschiktheidsverzekering aan te gaan en doe dat via mijn verzekerings-agent.
Heb intussen wat wensen en eisen opgesteld.
Mijn gegevens:
leeftijd 47 jaar, wachtijd 1 jaar, eindleeftijd 65 jaar
verzekerde som (a) euro 50.000, of
verzekerde som (b) euro 70.000
de premies die ik hierbij krijg opgegeven zijn:
voor verzekerde som (a), jaarlijks 4.122, of
voor verzekerde som (b), jaarlijks 5.735
als je naar de kleine letterjes kijkt, krijg je haast het gevoel dat er slechts in zeeeer uitzonderlijke gevallen uitgekeerd wordt. Ik begin dan ook te twijfelen of ik uberhaupt wel zo'n verzekering moet nemen en gewoon in eigen beheer geld reserveer.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en keuzen. Wie heeft er een arbeidsongeschiktheidsverzekering, op basis van welke afwegingen wel/niet?
Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)
"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag