Op woensdag 12 oktober aanstaande organiseert Emerce een groots opgezet evenement in de Amsterdamse Convention Factory. Een dag lang vinden er verspreid over meerdere tracks debatten en presentaties plaats rondom het thema 'customer in control'. Daarnaast zijn er op de zogeheten 'playground' diverse demonstraties en opstellingen te zien. De Emerce-redactie heeft nog enkele playgroundplekken kosteloos beschikbaar voor startende bedrijfjes die hun innovatieve technologie willen tonen.
eDay is bedoeld voor ondernemers en managers die willen weten wat er in de komende twee tot vijf jaar aan informatietechnologie op ons afkomt, en wat dat gaat betekenen voor business en marketing. Een kleine dertig topsprekers zullen in meerdere (parallell)sessies in kort bestek een beeld schetsen van de meest relevante ontwikkelingen op het gebied van onder andere:
- co-creation;
- experience economy;
- the internet of things;
- de MSN-generatie;
- identity management;
- intuïtieve interfaces;
- ketenconflicten;
- corporate blogging.
De rode draad is de vraag of nieuwe technologieën de consument meer macht geven, of juist niet. En wat dat betekent voor bedrijven. (Zie hier het volledige programma en inschrijvingsformulier)
De keynote wordt ’s ochtends uitgsproken door John Underkoffler, het brein achter de wereldberoemde sci-fi thriller ‘Minority Report’ van Steven Spielberg. Underkoffler was toponderzoeker aan het prestigieuze Medialab van het MIT, en gespecialiseerd in interfaces, voor hij de overstap naar Hollywood maakte. Hij zal laten zien dat de technologieën in deze film minder science fiction zijn dan het lijkt.
Minority Report is sinds de release in 2002 namelijk vaak aangehaald als een realistisch beeld van de toekomst op het gebied van biometrie, ubiquitous computing, interfaces en narrowcasting. Maar ook om aan te geven welke marketinguitdagingen en privacyproblemen daarmee gepaard zouden kunnen gaan. Zie onder andere dit , dit , dit , dit , dit en dit).
Rondom de verschillende presentaties en debatten zijn er demonstraties en opstellingen van nieuwe technologie. Op deze zogeheten playground stelt de Emerce redactie traditiegetrouw een beperkt aantal plekken gratis beschikbaar aan jonge bedrijven met zeer innovatieve toepassingen.
Dit zijn de spelregels om voor een plek in aanmerking te komen:
- stuur een beknopte beschrijving van product of dienst naar redactie@emerce.nl
- inschrijving sluit op 30 september
- de redactie maakt een selectie, inschrijving is geen garantie voor een plek
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ewout Wolff
Ewout Wolff
Dames en Heren : DOE IETS HIERMEE !
Webwolff
-----------------------------------------------------
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=844858
Emerce zoekt innovators voor eDay!
20 september 2005 - Door redactie Emerce
Op woensdag 12 oktober aanstaande organiseert Emerce een groots opgezet evenement in de Amsterdamse Convention Factory. Een dag lang vinden er verspreid over meerdere tracks debatten en presentaties plaats rondom het thema 'customer in control'. Daarnaast zijn er op de zogeheten 'playground' diverse demonstraties en opstellingen te zien. De Emerce-redactie heeft nog enkele playgroundplekken kosteloos beschikbaar voor startende bedrijfjes die hun innovatieve technologie willen tonen.
eDay is bedoeld voor ondernemers en managers die willen weten wat er in de komende twee tot vijf jaar aan informatietechnologie op ons afkomt, en wat dat gaat betekenen voor business en marketing. Een kleine dertig topsprekers zullen in meerdere (parallell)sessies in kort bestek een beeld schetsen van de meest relevante ontwikkelingen op het gebied van onder andere:
- co-creation;
- experience economy;
- the internet of things;
- de MSN-generatie;
- identity management;
- intuïtieve interfaces;
- ketenconflicten;
- corporate blogging.
De rode draad is de vraag of nieuwe technologieën de consument meer macht geven, of juist niet. En wat dat betekent voor bedrijven. (Zie hier het volledige programma en inschrijvingsformulier)
De keynote wordt ’s ochtends uitgsproken door John Underkoffler, het brein achter de wereldberoemde sci-fi thriller ‘Minority Report’ van Steven Spielberg. Underkoffler was toponderzoeker aan het prestigieuze Medialab van het MIT, en gespecialiseerd in interfaces, voor hij de overstap naar Hollywood maakte. Hij zal laten zien dat de technologieën in deze film minder science fiction zijn dan het lijkt.
Minority Report is sinds de release in 2002 namelijk vaak aangehaald als een realistisch beeld van de toekomst op het gebied van biometrie, ubiquitous computing, interfaces en narrowcasting. Maar ook om aan te geven welke marketinguitdagingen en privacyproblemen daarmee gepaard zouden kunnen gaan. Zie onder andere dit , dit , dit , dit , dit en dit).
Rondom de verschillende presentaties en debatten zijn er demonstraties en opstellingen van nieuwe technologie. Op deze zogeheten playground stelt de Emerce redactie traditiegetrouw een beperkt aantal plekken gratis beschikbaar aan jonge bedrijven met zeer innovatieve toepassingen.
Dit zijn de spelregels om voor een plek in aanmerking te komen:
- stuur een beknopte beschrijving van product of dienst naar redactie@emerce.nl
- inschrijving sluit op 30 september
- de redactie maakt een selectie, inschrijving is geen garantie voor een plek
Online marketing manager Onedaycompany
http://twitter.com/ewoutwolff
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag