Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chantal.v.Dijk
Hoi Allemaal,
Ik heb sinds 5 jaar een eigen winkel. Na deze vijf jaar kan ik nog steeds niet leven van de inkomsten en ik zie mijn schulden steeds verder stijgen. Ik weet dat je een winkel normaal 5 jaar moet geven voordat je kunt zien of het rendabel is of niet. Ik vraag me af of dit een reeel beeld is (door de komst van de euro en de huidige economie etc. is dit toch niet helemaal duidelijk?). Al mijn geld zit in deze winkel en het is mijn droom om deze winkel te hebben, maar ik vraag me nu toch af of het beter is om het failliet te laten verklaren.
Kunnen jullie me helpen?
Groetjes van Chantal.
[edit]Titel aangepast en draadje verplaatst naar Off topic. In beginsel is dit geen juridische vraag, maar een verzoek te adviseren met betrekking tot de vraag doorgaan of niet.