• 0

Google adsense wél kunnen zien?

Hi!

Voor één van onze internetconcepten hebben we nu Google Adsense ingesteld. Ik kan het alleen niet bekijken (in de context van de site zelf), want blijkbaar blockt mijn browser dit. Heeft iemand een idee waar ik dit kan aanpassen, in welk onderdeel dit zit?

(ik kan wel gaan rommelen aan mijn instellingen maar dat schiet ook niet op ;-)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

100% zeker dat de code goed geplaatst is? Andere zien wel de adsense links?

 

Zelf gebruik ik al jaren Opera (is nu gratis trouwens ;D).

Met Firefox werk ik heel af en toe en ik kan me iets herinneren van adblock. Volgens mij is dat een plugin. Die heb je niet toevallig aan staan?

 

Bij IE weet ik, dat als je de beveiliging hoog zet (extra > internet-opties > beveiliging) dat je dan veel scripts niet meer te zien krijgt.

Link naar reactie
  • 0

Hi!

Voor één van onze internetconcepten hebben we nu Google Adsense ingesteld. Ik kan het alleen niet bekijken (in de context van de site zelf), want blijkbaar blockt mijn browser dit. Heeft iemand een idee waar ik dit kan aanpassen, in welk onderdeel dit zit?

(ik kan wel gaan rommelen aan mijn instellingen maar dat schiet ook niet op ;-)

 

 

 

gewoon even op de faq bij goog adsense kijken of anders een mailtje naar google sturen. ze spreken gewoon nederlands en dus heb je meer kans dat ze daar iets voor je vinden dan hier.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.