Zojuist begonnen met een E-commerce website die ik wil gaan uitbouwen voor het verkopen van producten.
Aleen heb ik nu twee specifieke vragen omdat ik niet geleerd heb hoe ik dit moet doen en youtube niet altijd te vertrouwen is maar toch geen experts om mij heen heb probeer ik het op higherlevel forums.
Hoe doe ik market onderzoek voor producten die ik kan verkopen via mijn eigen website? Ik zal de website zelf kunnen maken en ook de advertenties zal ik zelf opzetten. Maar hoe kan ik wat onderzoek doen zodat ik meer kans van slagen heb en weet wat ik moet verkopen?
Inkoop? Welk strategie is meest toepasselijk voor iemand met een laag budget van ongeveer €500-1000 p/m. Denk bijvoorbeeld aan ; Dropshipping via Alieexpress , Zelf producten inkopen van China (niet namaak) of Droppshipping via een groothandel in Nederland/ inkoop via een groothandel in Nederland.
Hierbij wil ik ook toevoegen dat mijn skills met inkopen en het vinden van leveranciers in Nederland 0 zijn maar hier toch wel mee wil beginnen omdat ik hier ook meer potentie in zie?
Tevens producten via Alibaba ingekocht met success maar deze zijn toch wel lastig om te verkopen en komen vaak met veel problemen...
Conclusie: Ik wil graag een webshop beginnen van bijna 0, wat zijn de juiste stappen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Seagull
Seagull
Beste lezer,
Zojuist begonnen met een E-commerce website die ik wil gaan uitbouwen voor het verkopen van producten.
Aleen heb ik nu twee specifieke vragen omdat ik niet geleerd heb hoe ik dit moet doen en youtube niet altijd te vertrouwen is maar toch geen experts om mij heen heb probeer ik het op higherlevel forums.
Hierbij wil ik ook toevoegen dat mijn skills met inkopen en het vinden van leveranciers in Nederland 0 zijn maar hier toch wel mee wil beginnen omdat ik hier ook meer potentie in zie?
Tevens producten via Alibaba ingekocht met success maar deze zijn toch wel lastig om te verkopen en komen vaak met veel problemen...
Conclusie: Ik wil graag een webshop beginnen van bijna 0, wat zijn de juiste stappen?
-Seagull
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66548-e-commerce-maar-hoe-doe-ik-inkoop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag