Technische update en nieuw waarderingssysteem

Aanbevolen berichten

Op 29-7-2021 om 08:28, Mikky Vrolijk zei:

Het karmasysteem werkt dus nog precies zoals het al werkte.

 

Anoniem of niet?

Met of zonder toelichting?

Dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks gewonnen?

Reus- en kneustotalen?

 

Het is de laatste jaren nogal eens aangepast. Daar stoor ik me niet aan; het blijft een bijzaak. En ik zie ook de driftige reuzen/kneuzen-battles: klets, klats, klandere van de ene wang op de andere. Wat ik wel mis is de gedachtenwisseling over zulke zaken in een uithoek van het forum, die vaak ook fungeerden als stoomuitlaat. We kunnen beter in dit soort topics botsen, meningen vergelijken en frustraties ventileren dan in de topics op het forum. Het is bovendien een leerschool en broeiplek voor toekomstige mods die spelenderwijs vertrouwd raken met de gedachten waarop HL gestoeld is.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
(aangepast)

Het nieuwe waarderingssysteem voldoet niet in technische zin. Je kunt jezelf als topic starter met een vervolgreactie een 'beste antwoord' toekennen.

 

Wie heeft dat ontwikkeld en getest? De UX is of de user cues zijn ook werkelijk ruk. :face-blowing-a-kiss:

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
Op 10-8-2021 om 22:18, Gast zei:

Het nieuwe waarderingssysteem voldoet niet in technische zin. Je kunt jezelf als topic starter met een vervolgreactie een 'beste antwoord' toekennen.

Als men qua gebruik zichzelf wil waarderen, dan betreft het hier niet dat het technisch gezien niet voldoet, maar dat topicstarter niet volwassen genoeg is om het op de juiste manier te gebruiken.

 

Op 10-8-2021 om 22:18, Gast zei:

Wie heeft dat ontwikkeld en getest? 

We werken met het open source pakket van Invision. Alle nieuwe features worden getest en daar waar nodig aangepast met maatwerk. Daar "sluipt" zo nu en dan iets tussen wat tijdens het testen niet gesignlaleert wordt. Wat dat betreft altijd fijn als gebruikers daar melding van maken en wordt het zo snel als mogelijk aangepast.

 

Op 10-8-2021 om 22:18, Gast zei:

De UX is of de user cues zijn ook werkelijk ruk. :face-blowing-a-kiss:

Er staat een smiley achter, dus ga ik er vanuit dat je het allemaal niet zo  bot bedoelt. Maar ik vraag mij met dit soort opmerkingen als "ruk" wel af of personen die commentaar hebben (en niet altijd opbouwend) zich wat aardiger kunnen gedragen.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
(aangepast)

Een +1 uitdelen aan jezelf is geblokkeerd. Een ´Beste antwoord´ met waardering van +3 uitdelen aan jezelf is of lijkt dat niet. Dat is gewoon een vreemde inrichting van eenzelfde functionaliteit.

 

Kan alsnog een wachttijd (van twee of vier weken na topic start) op het uitdelen van ´Beste antwoord´ ingebouwd worden of is dat eerder onmogelijk gebleken? Dan kunnen topic starters werkelijk rustig meer reacties afwachten (doornemen) en hun superwaardering uiteindelijk uitdelen.

 

Nu is de ´lol´ er mogelijk snel vanaf om nog een bijdrage te posten als het Beste antwoord al gekozen is. Lees allemaal het openingsbericht van dit draadje nog eens of test de huidige functionaliteit van het waarderingssysteem. Wat is jullie gebruikservaring daarbij?

 

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
Op 11-8-2021 om 12:40, Gast zei:

Nu is de ´lol´ er mogelijk snel vanaf om nog een bijdrage te posten als het Beste antwoord al gekozen is.

Het gaat toch om het antwoord en niet om de knikkers?

Het beste antwoord hoeft overigens niet altijd volledig te zijn of misschien zelfs wel incorrect.

Sommige vragenstellers waarderen graag het antwoord wat ze willen horen.

 

De negatieve waardering is gelukkig al ter ziele ... nu maar wachten op het moment dat ook de positieve waardering gaat verdwijnen.

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479
Op 11-8-2021 om 12:40, Gast zei:

Een +1 uitdelen aan jezelf is geblokkeerd. Een ´Beste antwoord´ met waardering van +3 uitdelen aan jezelf is of lijkt dat niet. Dat is gewoon een vreemde inrichting van eenzelfde functionaliteit.

 

Dank voor uitleg en melden en ook dank aan Ward voor het uitzoeken dat het mogelijk om een ontwerpfout  van invision gaat in deze feature. Ik heb  de vraag neergelegd bij ons technisch beheer om dit uit te zoeken/navraag te doen bij Invision met aanvullend verzoek om "beste antwoord aan jezelf" uit te zetten.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.