• 0

KvK uittreksel "in behandeling" en niet in te zien

Bij het controleren van een potentiële klant waar ik zo mijn bedenkingen bij had, kreeg ik zojuist bij de Kamer van Koophandel een melding die ik nog nooit had gezien. Ik kon het uittreksel niet inzien en de Kamer van Koophandel zou "momenteel in behandeling" zijn. Een digitaal gewaarmerkt uittreksel was ook niet beschikbaar. Heeft iemand enig idee wat dat betekent?

uittreksel-in-behandeling.png

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 1
12 minuten geleden, prinsrachid zei:

Heeft iemand enig idee wat dat betekent?

 

Voor zover mij bekend betekent het precies wat er staat: er is sprake van mutaties (oa ontvangen wijzigingsformulieren) die nog niet verwerkt zijn of nog gecontroleerd moeten worden. In de tussentijd kan er geen actueel uittreksel worden opgevraagd; dit kan soms een paar dagen tot in een enkel geval 1 of 2 weken duren. 

 

Tip: check maandag en als het dan nog steeds in bewerking is belllen met KvK: welllicht kunnen ze je dan aangeven wat de aard van de wijziging is (is tenslotte openbare info!) en wanneer het zichtbaar is 

 

Quote

Bij het controleren van een potentiële klant waar ik zo mijn bedenkingen bij had

 

Heel goed dat je dat checkt!  

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
1 uur terug, Hans van den Bergh zei:

En via de KvK app?

 

43 minuten geleden, Ward van der Put zei:

Of anders:

 

 

OpenKvK en de App maken gebruik van dezelfde data als KvK zelf, die dan - als het goed is - niet beschikbaar is... of je loopt het risico dat je verouderde informatie krijgt. Ik zou daarom juist bij dit soort dossiers in bewerking navraag doen bij KvK zelf. 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0
Op 7-8-2020 om 16:35, Norbert Bakker zei:

check maandag en als het dan nog steeds in bewerking is belllen met KvK

 

Ik zal het in de loop van de week nog een aantal keren proberen en dan bellen.

 

Op 7-8-2020 om 16:55, Ward van der Put zei:

 

OpenKvK gebruikt inderdaad dezelfde database als de website van de KvK. Maar Drimble kon inderdaad iets meer vertellen, met name over de geregistreerde directeuren. Dat hielp overigens al een hoop.

 

3 uur geleden, Branko Collin zei:

Die verouderde informatie kan juist heel nuttig zijn als je het zaakje niet vertrouwt. :-)

 

Klopt. :) Het was interessant om te zien hoe de statutair directeuren in de loop van de tijd wijzigden en snel achter elkaar. Vond vervolgens ook allerlei registraties in andere landen.

 

Bedankt iedereen!

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 305 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.