• 0

Hoe vind ik de juiste beurzen?

Hallo,

Ik ben bezig met de voorbereiding voor het opstarten van mijn mini-onderneming. En daarvoor moet ik ook achter sieraden/kralen beurzen zien te komen, om daar goedkoop materiaal in te kunnen kopen. Maar hoe ik ook surf ik vind ze niet. Ik zoek die voor bedrijven niet die voor particulieren die kon ik wel vinden. Iemand een idee hoe ik dat vindt?

 

Alvast bedankt.

www.voetsieraden.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Inpaweco,

 

Niet zo moeilijk www.beurzen.nl of www.beurzen.pagina.nl

 

Wat betreft je kralen etc. Dan moet je bij HTC in Utrecht zijn. www.htc.nl

Op de 5de etage verkopen ze speciaal voor detaillisten: kralen, sieraden etc. Lees wel even de voorwaarden op de site om een pasje te kunnen krijgen. Elke eerste maandag (volgens mij) is daar de inkoopdag. Daar kom je ook weer in contact met collega's en die hebben ook weer leuke adressen voor je.

 

Good luck

De eerste online horecawinkel

www.budgethoreca.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je snelle reaktie. Ik ga er snel even kijken. :)

 

:( :-\ :'( Helaas heb ik er niets aan. HTC is voor woninginrichters ed en niet voor sieradenmakers, ook zag ik er geen 5de etage?!?

En die 2 sites die je noemt met beurzen, die werken helemaal niet? Daar had ik ook al naar gezocht. Helaassssss.

www.voetsieraden.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Inpaweco,

 

Ik geef alleen reactie vanuit ervaring. Op de 5de etage van het HTC zitten alle kralen en sieraden leveranciers. Bij mij in het winkelcentrum zit een sieraden winkel. De eigenaar haalt daar al zijn spullen. Op de 2de etage zitten alle juweliers. Die hebben ook niets te maken met woning inrichting. Maar ze zitten er wel. Krijg nog steeds de folders binnen. Vorig jaar kwam ik er elke maand vandaar dat ik het weet.

 

Nogmaals je hoeft niet te gaan kijken, maar je bent wel erg snel met je conclusies. Misschien een tip: Bel maandag even op naar het HTC. Dan hoor je dat ik gelijk heb. Ondernemen is doorzetten. Dus niet even kijken op een website en dan concluderen dat het niets voor je is. Zo werkt dat niet.

 

Wat bedoel je met die sites werken bij mij niet? Bij mij werken ze wel.

De eerste online horecawinkel

www.budgethoreca.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Inpaweco,

 

Sorry, ik heb een fout gemaakt. Sta ik jou een wijze les te geven over ondernemer. maak ik zelf de fout. Het is de Trade Mart in Utrecht.

www.trademart.nl Dat is precies wat je zoekt. Dus niet het HTC.

 

Nogmaals mijn excuses.

De eerste online horecawinkel

www.budgethoreca.nl

Link naar reactie
  • 0
Maar hoe ik ook surf ik vind ze niet.....Iemand een idee hoe ik dat vindt?

 

Het klink misschien heel lullig maar Google op sieradenbeurs en je komt waarrempel www.sieradenbeurs.nl tegen.

 

De eerstvolgende drie beurzen zijn op:

 

1/2 oktober: Maastricht, MECC

8/9 oktober: Arnhem, Eusebiuskerk

15/16 oktober: Schiedam, Sporthal Margriet

 

op de bovenstaande link zijn ook nog een keur aan bedrijfslinks te vinden.

 

Aangezien dit een zo kleine markt is zul je waarschijnlijk geen enkele echte b2b beurs hiervan vinden.

 

Voor goedkope inkoop moet je dan waarschijnlijk toch eens op zoek gaan naar een kralen groothandel.

 

- www.mothi.nl

- www.1001kralen.nl

- www.kraleninbulk.nl

- www.didacreations.nl

- www.jufpriegel.nl

- www.kralenenkralen.nl

- www.beadshouse.nl

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Reinout het is je direct vergeven, ik ben al lang blij dat je zo met me mee denkt. Waarom die sites bij mij thuis niet openden weet ik niet, denk dat er iets mis is met mijn router ???, hier op het werk openen ze wel, vandaar dat ik ze dus ook niet zelf kon vinden. Ik had inmiddels ook al over het Trade Mart gehoord ik geloof dat dat inderdaad iets voor mij is.

 

En little monkey ook jij bedankt voor je tips. Internetwinkels kon ik inderdaad ook wat makkelijker vinden, maar dat was niet wat ik nog zocht, maar toch tof, dat je zo voor me bezig bent geweest, dat waardeer ik echt. En de beurs hier in Arnhem had ik ook al ontdekt, daar ga ik zeker heen :D

 

Bedankt. Mochten er toevallig nog andere beurzen, bij voorkeur alleen voor detaillisten en niet voor iedereen, te binnen schieten, dan hoor ik ze alsnog graag.

 

Groetjes, Inpaweco

www.voetsieraden.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.