• 0

Thuiszorg organisatie opzetten.

Beste lezers,

 

Al enige tijd zit ik te denken om een eigen thuiszorg organisatie op te richten.

Ik ben nu als Helpende in loondienst voor een geweldig verzorgingstehuis maar wil toch graag de uitdaging aangaan om iets voor mezelf te beginnen.


Ik wil een eenmanszaak starten dus begin ik eerst zonder personeel . Zodra ik voldoende cliënten heb wil ik beginnen om personeel aan te nemen. 

Ik woon in zuid Holland en wil ook in deze omstreken beginnen met thuiszorg.

 

Om te beginnen met thuiszorg wil ik het volgende aanbieden:

- Hulp bij het huishouden

- Hulp bij persoonlijke verzorging. Denk hierbij aan het wassen en aankleden.

 

Ik heb heel veel informatie kunnen vinden op verschillende websites alleen kom ik er niet uit hoe ik cliënten hiervoor moet vinden.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Je zou je kunnen aanmelden bij de gemeenten. Je bent dan een zorgverlener bijv uit de WMO. Ze zullen indien je voldoet je op de lijst zetten. Ze zullen vast wat criteria hebben maar je werkt al in dit vak. Ze zullen vast een lijst hebben met te regelen zaken.

 

Het kan zeker maar hoe ga je dit alleen doen? Ik zou denken dat er leningen of subsidies moeten zijn.

 

Als ZZP kan het wel maar er komt een hoop papierwerk op je af. Naast het businessplan moet je gaan factureren aan danwel de gemeente of de zorgverzekeraar van degene die je verzorgt en dat is best een ding. Ook zal je de zakelijke kant zoals de onderneming en verzekering moeten regelen en heb je boekhouder en fiscalist nodig. Geen onmogelijke stap.

 

Je hebt veel voordelen want marketing zal niet veel kosten maar als zelfstandige draag je wel risico's

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.