• 0

Vergunningen voor valet(achtige) service

ik heb interrese in een bedrijf starten waarbij je de auto van een ander persoon verplaatst om er vervolgens een service voor te doen< het is nog niet eerder gedaan en ik wil niet gekopierd worden dus van daar zo vaag, aar ik vroeg me af welke vergunningen daar voor nodig zijn en misschien ook wat voor verzekering daarvoor nodig is, ik zou alleen het transporteren van die persoon zijn auto doen en de service word gedaan door een externe partij

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
9 uur geleden, hugie076 zei:

ik zou alleen het transporteren van die persoon zijn auto doen en de service word gedaan door een externe partij

 

Halen en terugbrengen voor reparatie of onderhoud wordt al op grote schaal gedaan. Dat doet zelfs onze fietsenmaker. :grinning-face:

 

Voor een goed advies zul je daarom toch iets meer moeten toelichten: wat wil je aan de auto laten doen door een derde en wie is daarvoor dan de eindverantwoordelijke?

 

Welkom op Higherlevel!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
15 uur geleden, Ward van der Put zei:

 

Halen en terugbrengen voor reparatie of onderhoud wordt al op grote schaal gedaan. Dat doet zelfs onze fietsenmaker. :grinning-face:

 

Voor een goed advies zul je daarom toch iets meer moeten toelichten: wat wil je aan de auto laten doen door een derde en wie is daarvoor dan de eindverantwoordelijke?

 

Welkom op Higherlevel!

oke ik zou tijdens dat de medewerkers aan het werk zijn in een kantoor gebouw hun autos wassen bij een wasstraat waar een kleine prijs bij komt voor het vervoeren,de verantwoordelijke voor het wassen zelf is dus de wasstraat maar voor het vervoer ben ik

aangepast door hugie076
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Dit is geen antwoord op je vraag, maar misschien toch interessant voor je in het kader van de verkenning van de markt: er was hier laatst iemand, die wilde het omgekeerde doen: naar de auto's toekomen en dan ter plekke de auto wassen.

 

Zie:


https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65193-twijfels-v%C3%B3%C3%B3r-het-starten-van-onderneming

 

aangepast door Branko Collin
-

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.