Ga naar inhoud

e-mail ivm ontvangen reactie

Geplaatst:

A s

Hallo,

Wanneer ik ingelogd ben op HL hoor ik af en toe ( zo druk is 't bij nog niet)dat er een email binnengekomen is . In kan aan het 4 cijferige nummer echter niet zien bij welk onderwerp ik moet zijn. Indien ik nog niet ingelogd ben dan klik ik op het 4 cijferige nummer van het e-mailbericht en wordt ik gelijk naar die reactie geleid.

Onder jullie zijn wellicht slimme mensen die raad weten met mijn probleem.

Bij voorbaat dank.

Ad

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik heb je post meerdere malen gelezen, maar begrijp eerlijk gezegd neit wat je bedoelt. Kun je je vraag iets verder verduidelijken?

Geplaatst:

Nico Schouten

Ik denk dat A.S. het volgende bedoeld.

Hij heeft een abonnement op enkele HL draadjes.

Is hij ingelogd, dan surft hij meteen naar de juiste draad.

Is hij niet ingelogd, dan krijgt hij een foutmelding en moet eerst inloggen.

Het is hem opgevallen dat de laatste vier cijfers van de link verband houden met de desbetreffende draad.

Zo is het id van deze draad 8797.helaas is er geen logische link tussen draad nummer en topic titel.

Misschien eeen idee om de topic titel mee te mailen.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Wat lost het noemen van de titel op aan het probleem van wel/niet ingelogd zijn?

En om op het eerste probleem terug te komen: je hoeft niet ingelogd te zijn om op de URL in de herinneringsmail te klikken (Tenzij het topic in een besloten board staat, maar daar lijkt me hier geen sprake van). Welke foutmelding krijg je precies, A.s.?

Geplaatst:

A s

• Auteur

Hallo,

alvast dank voor jullie meelevendheid en zorgen

Ter opheldering kan ik gelukkig mededelen dat ik geen foutmeldingen krijg en ik heb ook geen abonnement op HLdraadjes.

Het probleem is als volgt:

Zodra ik mijn laptop opgestart heb kijk ik eerst of er mailtjes in OutlookExpress zijn: Toen zag ik 'n keer dat er 3 reacties op mijn bijdragen waren binnengekomen. Dan klik ik een van de 3 mailtjes open en klik op het 4 cijferig nummer en kom ik direct op de site van HL en meteen in de juiste draad. Vervolgens log ik weer uit en klik in outlook een van 2 overige mailtjes open en ook weer op het 4 cijferig nummer etc.

Mijn droom zou zijn om op een of andere pagina van HL direct te kunnen zien op welke onderwerpen of draadjes waarin ik heb bijgedragen er reacties zijn binnengekomen.

Ik kan namelijk mijn uitgaande reacties/berichten niet allemaal onthouden of heb ik daar alleen maar last van?

groeten Ad

Geplaatst:

Nico Schouten

Zo is het id van deze draad 8797.helaas is er geen logische link tussen draad nummer en topic titel.

Misschien eeen idee om de topic titel mee te mailen.

Wat lost het noemen van de titel op aan het probleem van wel/niet ingelogd zijn?

Mijn droom zou zijn om op een of andere pagina van HL direct te kunnen zien op welke onderwerpen of draadjes waarin ik heb bijgedragen er reacties zijn binnengekomen.

Ik kan namelijk mijn uitgaande reacties/berichten niet allemaal onthouden of heb ik daar alleen maar last van?

groeten Ad

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.