Hallo allemaal.
Ik heb een vraag. Ik heb in 2018 een machine in gebruik genomen via koop-leasecontructie, die na een aantal maanden mankementen begon te vertonen en daarna door storing stil kwam te staan. Ik ben daarna gaan praten met de leverancier om de problemen op te lossen en dat relateerde erin dat de machine in 2019 terug is genomen en ik in de plaats daarvoor een schadevergoeding ontving. Maar aangezien ik nu met de jaarrekening bezig ben, loop ik tegen dit probleem aan hoe ik dit het beste kan boeken in het boekhoudprogramma. Wie kan mij met raad bijstaan hoe ik dit moet aanpakken? Alvast dank voor uw reactie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Petra H
Petra H
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag. Ik heb in 2018 een machine in gebruik genomen via koop-leasecontructie, die na een aantal maanden mankementen begon te vertonen en daarna door storing stil kwam te staan. Ik ben daarna gaan praten met de leverancier om de problemen op te lossen en dat relateerde erin dat de machine in 2019 terug is genomen en ik in de plaats daarvoor een schadevergoeding ontving. Maar aangezien ik nu met de jaarrekening bezig ben, loop ik tegen dit probleem aan hoe ik dit het beste kan boeken in het boekhoudprogramma. Wie kan mij met raad bijstaan hoe ik dit moet aanpakken? Alvast dank voor uw reactie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66893-hoe-boeken-terugsturen-niet-werkende-machine/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag