Voor een webwinkel (nog niet online) wil ik gaan adverteren. Het budget wat ik heb, is niet veel. Ik kan helaas niet meer dan 2000 euro hiervoor uitgeven. Vandaar dat ik het goed wil uitbesteden. Ik wil het verdelen over verschillende startpagina's, nieuwsbrieven, etc.
Het wordt een webwinkel gericht op ondernemers, maar ook particulieren kunnen hier terecht. Doelgroep is dus breed.
Om te beginnen wil ik 200 euro uitgeven voor een google adwords-campanje.
Verder zat ik te denken aan de digitalerevolutie (250 euro voor een link in de nieuwsbrief).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Onlineshoppie
Onlineshoppie
Voor een webwinkel (nog niet online) wil ik gaan adverteren. Het budget wat ik heb, is niet veel. Ik kan helaas niet meer dan 2000 euro hiervoor uitgeven. Vandaar dat ik het goed wil uitbesteden. Ik wil het verdelen over verschillende startpagina's, nieuwsbrieven, etc.
Het wordt een webwinkel gericht op ondernemers, maar ook particulieren kunnen hier terecht. Doelgroep is dus breed.
Om te beginnen wil ik 200 euro uitgeven voor een google adwords-campanje.
Verder zat ik te denken aan de digitalerevolutie (250 euro voor een link in de nieuwsbrief).
Hebben jullie nog goede tips, c.q. ervaringen.
Bij voorbaat dank voor je reaktie.
Sponsor een ambulance voor Roemenië,
http://www.roemenie-nieuws.nl/index.php?name=News&file=article&sid=13
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag