Jump to content
Onno
Verberg

Workflow management administratiekantoor

Goedendag, 

 

Ik heb al een aantal jaar een eigen administratiekantoor. In beginsel naast mijn dienstverband en inmiddels fulltime zelfstandige.

 

Op dit moment gebruik ik een Excelsheet, waarbij ik mijn werkzaamheden registreer. Dus per klant heb ik een kolom gemaakt met mijn taken zoals bijvoorbeeld de aangifte inkomstenbelasting, Deze hoofdtaak heb ik weer onderverdeeld in deeltaken zoals het opvragen van documenten tot en met het verzenden van de aangifte.  Op zich werkt dit overzicht prima, echter mijn klantenportefeuille groeit snel en en ik ben op zoek naar de juiste software om mijn voortgang beter te kunnen bewaken. 

 

De meeste software is veel te uitgebreid. Ik ben niet geïnteresseerd in de modules boekhouden, offertes, factureren etc.  Het gaat er bij mij om dat ik in één overzicht kan zien wat de status is van mijn hoofd - en deeltaken (dus in de kolommen de klanten en daaronder de taken die gedurende het jaar uitgevoerd moeten worden). 

 

Zijn er collega's die gebruik maken van eenvoudige software om de workflow inzichtelijk te maken? 

 

Ik hoor graag van jullie

Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 2

Google eens op "checklist software" dan krijg je de goedkope workflow oplossingen.. zoeken op Workflow management levert inderdaad veel te complexe oplossingen. 

 

Je mag evt ook je huidige excelsheet via PM of mail (zie profiel) mailen.. misschien kan ik als excel nerd nog wat aanpassingen voor je doen zodat hij nog wat langer prettig werkbaar blijft.. (of de software alsnog overbodig maakt :slightly-smiling-face: )

Link to post
Share on other sites
  • 0

Wij werken als klein administratiekantoor met de gratis versie van Asana voor de opvolging van onze actiepunten. Voor onze uitgebreidere CRM hebben we een abonnement bij Pipedrive voor €12,50 per maand, maar dat gebruiken we vooral voor de opvolging van leads en sales.

Link to post
Share on other sites
  • 0

Als je Excel hebt beschik je waarschijnlijk ook over Microsoft Planner. Verder zou je kunnen kijken naar bijv de software van SnelStart. Hierin zit een handig dashboard voor administratiekantoren waarin je kunt zien wat er nog moet gebeuren per administratie. 

Link to post
Share on other sites
  • 0

Hallo @Onno en welkom op Higherlevel,

 

Wat @Roel Jal aangeeft, laat eens iemand anders kijken, denken en eventueel wat vragen stellen of suggesties doen over je spreadsheet. Je bent niet de enige met dit probleem.  

 

De stap naar andere software kan altijd nog.

Edited by rh0
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 2 leden online en 77 gasten

    (See full list)    
  • Also interesting:

  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept