loading
Ga naar inhoud
Onno
Verberg

Workflow management administratiekantoor

vraag

Goedendag, 

 

Ik heb al een aantal jaar een eigen administratiekantoor. In beginsel naast mijn dienstverband en inmiddels fulltime zelfstandige.

 

Op dit moment gebruik ik een Excelsheet, waarbij ik mijn werkzaamheden registreer. Dus per klant heb ik een kolom gemaakt met mijn taken zoals bijvoorbeeld de aangifte inkomstenbelasting, Deze hoofdtaak heb ik weer onderverdeeld in deeltaken zoals het opvragen van documenten tot en met het verzenden van de aangifte.  Op zich werkt dit overzicht prima, echter mijn klantenportefeuille groeit snel en en ik ben op zoek naar de juiste software om mijn voortgang beter te kunnen bewaken. 

 

De meeste software is veel te uitgebreid. Ik ben niet geïnteresseerd in de modules boekhouden, offertes, factureren etc.  Het gaat er bij mij om dat ik in één overzicht kan zien wat de status is van mijn hoofd - en deeltaken (dus in de kolommen de klanten en daaronder de taken die gedurende het jaar uitgevoerd moeten worden). 

 

Zijn er collega's die gebruik maken van eenvoudige software om de workflow inzichtelijk te maken? 

 

Ik hoor graag van jullie

Link naar bericht
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 2
  • Waardeer dit antwoord

Google eens op "checklist software" dan krijg je de goedkope workflow oplossingen.. zoeken op Workflow management levert inderdaad veel te complexe oplossingen. 

 

Je mag evt ook je huidige excelsheet via PM of mail (zie profiel) mailen.. misschien kan ik als excel nerd nog wat aanpassingen voor je doen zodat hij nog wat langer prettig werkbaar blijft.. (of de software alsnog overbodig maakt :slightly-smiling-face: )

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Wij werken als klein administratiekantoor met de gratis versie van Asana voor de opvolging van onze actiepunten. Voor onze uitgebreidere CRM hebben we een abonnement bij Pipedrive voor €12,50 per maand, maar dat gebruiken we vooral voor de opvolging van leads en sales.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Als je Excel hebt beschik je waarschijnlijk ook over Microsoft Planner. Verder zou je kunnen kijken naar bijv de software van SnelStart. Hierin zit een handig dashboard voor administratiekantoren waarin je kunt zien wat er nog moet gebeuren per administratie. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
  • Waardeer dit antwoord

Hallo Onno en welkom op Higherlevel,

 

Wat Roel Jal aangeeft, laat eens iemand anders kijken, denken en eventueel wat vragen stellen of suggesties doen over je spreadsheet. Je bent niet de enige met dit probleem.  

 

De stap naar andere software kan altijd nog.

aangepast door rh0

Gespecialiseerd in softwarestrategie en projectreddingsmissies: https://bonaroo.nl/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 65.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Wie is er online?

    Er zijn 5 leden online en 95 gasten

    Bekijk volledige lijst    
  • Ook interessant:

  • Ondernemersplein



NL

×

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

 Meer informatie   Oké