• 0

Vergunningen en wet- en regelgeving producent

Geachte allemaal,

Ik sta nog helemaal aan het begin van mijn wens om te gaan ondernemen.
Ondanks dat het internet een heleboel informatie bevat, of misschien juist wel daardoor, vind ik het lastig om erachter te komen wat er benodigd is aan bijvoorbeeld vergunningen of hoe de wet en regelgeving is.

Het idee is om wegwerp servies te gaan produceren. 
Dit wil ik graag in de Gemeente Flevoland gaan doen, maar hoe kom ik erachter waar ik rekening mee dien te houden?

Hopelijk willen jullie deze nog groene ondernemer in spe hierbij een stapje op weg helpen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
2 minuten geleden, S.Jonk zei:

Het idee is om wegwerp servies te gaan produceren. 
Dit wil ik graag in de Gemeente Flevoland gaan doen, maar hoe kom ik erachter waar ik rekening mee dien te houden?

 

Dat is echt karige informatie. Overigens laat het zichzelf toch wel raden: voor gebouw heb je te maken met omgevingsvergunningen. Je hebt een milieudienst. Bedenk gewoon wat het effect is van jouw onderneming op anderen en je weet globaal wat je nodig hebt. Wat je daarnaast nog nodig hebt vind je zelf gauw genoeg uit. 

Link naar reactie
  • 0
20 minuten geleden, S.Jonk zei:

Dit wil ik graag in de Gemeente Flevoland gaan doen, maar hoe kom ik erachter waar ik rekening mee dien te houden?

Heb je al op de website gekeken van de desbetreffende gemeente? Flevoland bestaat uit zes gemeenten, maar Flevoland zelf is er geen van. De gemeente waar je je wil vestigen heeft vast een website met informatie voor ondernemers, zoals een ondernemersloket, spreekuur, etc.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.