• 0

Nog steeds geen goede boekhouding

Gast micasa001

Enige tijd geleden heb ik deze vraag ook al gesteld en heb hier veel antwoorden op gekregen - hoe maak ik een goede boekhouding.

 

Ben nu 2 maanden bezig met mijn bedrijfje in Webdesign en heb nu alles in een excel bestand staan. Dit lukte tot op hede nog redelijk maar nu begin ik toch aardig wat klanten te krijgen en wordt alles onoverzichtelijk. Heb ook proberen te werken met Turbocash maar vindt dit ook niet echt super.

 

Nu dan mijn vraag: Ben op zoek naar een goed programma / excel bestand dat zeer goed geschikt is voor de administratie bij te houden voor een webdesign bedrijf ( eenmanszaak ).

 

Wie kan mij hiermee helpen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welke programma's heb je geprobeerd nadat je er achter kwam dat turbocash niet precies was wat je bedoelde? Wat is er precies niet handig/goed?Anders is het wel een heel erg algemene vraag.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0
Gast micasa001

Dat is waar ja ;)

Ik heb Davilex geprobeerd en Exact, vond ik net iets te ingewikkeld.

Verder Turbo Cash en een aantal excel bestanden van MS.

 

Ik vindt dat ze geen van alle een duidelijk overzicht geven van hoe ik min admin. wil bijhouden. Heb op de site van Reeleezee gekeken en dat zag er toch wel duidelijk en overzichtelijk uit.

 

Probleem is dat je daarvoor moet betalen en dat wil ik niet.

Link naar reactie
  • 0
Gast micasa001

Dat is niet waar. Opensource zit ook veel kwaliteit tussen en dat is gratis.

 

Zijn er hier dan geen webdesigners die me hiermee verder kunnen helpen. Kan misschien een webdesigner mij vertellen hoe zij dit doen of heeft er iemand een voorbeeld excel bestand waar ik verder mee kan werken.

Link naar reactie
  • 0
Gast micasa001

Stel dat ik toch een pakket ging aanschaffen ;) Dan wil ik niet vast zitten aan een abonement.

 

Is er niet iets dergelijks dat eenmalig in aanschaf is?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.