ik wil graag mijn eigen tijdschrift uitbrengen dit wil zoveel mogelijk zelf doen.
mag dat zomaar? na inschrijving bij de k.v.k
ik wil het tijdschrift via een tv compagne promoten met een verwijzing naar een website en een telefoonnummer waar men een lidmaatschap kan indienen, het telefoon nummer staat doorgeschakeld naar en callcenter waar direct een lidmaatschap kan worden aangevraagd
ook kan dat via de website. aangezien ik helemaal nieuw ben op het gebied zakelijk, wil ik eerst genoeg informatie inwinnen voor ik alles in gang zet .het tijdschrift is overigens wel al klaar dat heb ik in het afgelopen jaar afgemaakt eigelijk meer als hobby maar heb er een goed gevoel over en heb veel positieve reactie,s gehad.
ik hoop dat jullie mij hier wat informatie kunnen geven.
is het van belang dat ik een bedrijfsplan op maak.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jbiezen
jbiezen
ik wil graag mijn eigen tijdschrift uitbrengen dit wil zoveel mogelijk zelf doen.
mag dat zomaar? na inschrijving bij de k.v.k
ik wil het tijdschrift via een tv compagne promoten met een verwijzing naar een website en een telefoonnummer waar men een lidmaatschap kan indienen, het telefoon nummer staat doorgeschakeld naar en callcenter waar direct een lidmaatschap kan worden aangevraagd
ook kan dat via de website. aangezien ik helemaal nieuw ben op het gebied zakelijk, wil ik eerst genoeg informatie inwinnen voor ik alles in gang zet .het tijdschrift is overigens wel al klaar dat heb ik in het afgelopen jaar afgemaakt eigelijk meer als hobby maar heb er een goed gevoel over en heb veel positieve reactie,s gehad.
ik hoop dat jullie mij hier wat informatie kunnen geven.
is het van belang dat ik een bedrijfsplan op maak.
zou ik een zakelijke lening kunnen krijgen
mvg john
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6758-tijdschrift-uitbrengen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag